Gezocht vakantiemaatje

:wereld::wereld:--------------------------------------------------------------------------------

Hallo iedereen,

Ik ben Ilse Fleur ben 20 jaar en kom uit drenthe. ik ben opzoek naar een reisgenoot mag natuurlijk ook meer . het is namelijk zo dat niemand in mijn vriedenkring kan of geen geld heeft en vind natuurlijk erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben een heel makkelijk persoon kwa waar ik graag heen wil op vakantie maar 1 ding wil ik wel graag en dat is warmte. Ik hou erg van strand , uitgaan, terasjes en dingen ondernemen.

als je het nu wat lijkt stuur me een leuk bericht en dan kunnen we even kennismaken.

groetjes ilse fleur

Heey Ilse,

Ook ik zoek een vakantie heerlijk na de zon maakt me niet zoveel uit waar als het maar warm is, heb je toevallig al iets is gedachten? Ik ben 22 jaar en kom uit alphen ad rijn. En ik heb super zin om op vakantie te gaan:) Heb je al een datum?

Groetjes

Hey Samantha,

wat leuk dat je reageert, het maakt mij ook niet uit waarheen hoor als maar lkker weer is en zon en zee haha, maar ik heb wel een bepaalde datum dat ik kan . anders moet je me maar even toevoegen mooiweertje_scuttel@msn.com

praten we daar veder

groetjes

heey meiden!

jullie oproepjes spreken me echt aan!
ennuhm… ik kom ook uit alphen… dus maybe leuk om contact op te nemen met elkaar:cheer:

groetjes!!

hoi,

ik vind jullie kijk op de vakantie wel leuk, daar ik zelf behoefte heb aan een deugddoende vakantie met niet te veel inspanningen, ikzelf zit nl midden in verbouwingen en kan een klein budget voorzien voor een reis.
Dit is wel de eerste keer dat ik met wildvreemden op vakantie zou gaan en ook het leeftijdsverschil schrikt me een beetje af, ik ben nl 29j.
Welke bestemming willen jullie opzoeken en welke periode?
Als jullie zin hebben, kunnen we eens chatten of afspreken ofzo om te zien of we samen op vakantie zouden kunnen gaan.
groetjes
Nathan

heyhey,

leuk idee en lijkt me leuk op me bij jullie te voegen:) Zijn er al concrete ideeen en zo ja, wat dan precies? Ik hou zelf ook van gezelligheid, zon, zee, strand, terrasjes, lekkers eten en stappen:)

groetjesss

Hierbij stel ik me ook beschikbaar. Ik ben een jongeman van 30.
Verwachtingen:
Zeer makkelijk met de omgang. Niet moeilijk doen maar doen waar je zin in hebt is mijn motto.
Overdag Zon zee en strand met een heerlijk boek erbij. Savonds de stad in eventueel met een gehuurde scooter rond cruisen en de omgeving verkennen.
Snachts de dansvloer op in lekker lachen brullen en gieren.
Als het je aanspreekt. Dan kun je me toevoegen.

geduld@hotmail.com

Hé Ilse,

Ik zit helemaal met hetzelfde als jij! Zie ook mijn post:P…

Heb je al iemand gevonden? Ik zou graag mee gaan!

Het land maakt voor mij niets uit zo lang er strand en zon is!

Groeten,

Peter