gezocht reisgenoot voor zomer 2011

Hallo iedereen, :zon02:

Ik ben Ilse Fleur ben 20 jaar en kom uit drenthe. ik ben opzoek naar een reisgenoot mag natuurlijk ook meer .:wub: het is namelijk zo dat niemand in mijn vriedenkring kan of geen geld heeft en vind natuurlijk erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben een heel makkelijk persoon kwa waar ik graag heen wil op vakantie maar 1 ding wil ik wel graag en dat is warmte. Ik hou erg van strand , uitgaan, terasjes en dingen ondernemen.

als je het nu wat lijkt stuur me een leuk bericht en dan kunnen we even kennismaken.

groetjes ilse fleur
:vak01:

hoi ilse fleur,

ik denk dat wij wel een beetje hetzelfde zoeken.
ik ben ook al in contact met roxanne en frank, zag daar dat jij ook op de oproep van roxanne had gereageerd.

misschien kun je mijn oproep lezen en kijken of het je aanspreekt.
hoor graag wat van je.

groetjes chantal

heej fleur,

Ik ben ook nog op zoek naar een reismaatje voor de zomervakantie. Ik houd zelf ook van lkkr luieren op het strand en 's avonds vermaken in het uitgaansleven.

Wanneer wilde je op vakantie gaan??

groet,
Alex

hey chantal,

leuk dat je reageert, en het klopt heb nu ook beetje contact met roxanne en miss kunnen we wel wat samen doen. voeg mij maar toe mooiweertje_scuttel@msn.com kunnen we daar veder praten

groetjes ilsefleur

hey wendy,

dat maakt echt niet uit hoor of je bijna 25 bent. leeftijd zegt niks toch. en hoe meer mensen hoe gezelliger het kan worden.

ik heb nu wel al een groepje van 4 a 5 man dus we kunnen wel even kennismaken. heb je msn

groetjes

ilse fleur