Gezocht; vakantiemaatje 2011

Hoi allemaal!

Ik ben Roxanne, 21 jaar en woon in Drenthe. Voor aankomend zomer ben ik nog op zoek naar een reismaatje(s), die samen met mij even een lekker weekje vakantie wil vieren. Zoals vele op dit forum heb ik ook niemand die met me mee wil, geen vakantie kan krijgen of geen geld hebben. Alleen gaan is voor mij geen optie, want het lijkt me ontzettend saai. Op vakantie houd ik ervan om lekker op het strand te liggen, terrasjes pakken en mooie excursies te maken. Qua land maakt het mij opzich niet zo heel veel uit waar we heen gaan, maar dat kunnen we dan samen overleggen. Lijkt het je wat, stuur me dan een berichtje en dan kunnen we eens kennis met elkaar maken!

Groetjes Roxanne :dag:

Hallo Roxanne,

ik ben ilse fleur ben 20 jaar en kom ook uit drenthe, toen ik je oproep las dacht ik meteen reageren. ik zit namelijk ook met het zelfde probleem en wil zo ontzettend graag een weekje weg maar niemand kan of heeft geen geld. lijkt het je leuk om contact te hebben

groetjes

ilse fleur

Hey Ilse Fleur
Wat leuk dat je reageert op mijn berichtje!
Lijkt me leuk om contact met je op te nemen
Mijn email adres is: sanne_rox12@hotmail.com
Ik wacht je mailtje af, en dan kunnen we misschien via msn verder praten

Groetjes Roxanne!

Hallo Frank
Misschien is met z’n 3en inderdaad een leuk idee
Mijn email adres staat in het berichtje hierboven, we contacten!
Groetjes

Hey ,

Ik heb ook hetzelfde probleem dus ik zeg met ze 4en een optie haha!
groetjes Nadine

hey,

met ze 4en ook een idee??
heb hetzelfde probleem haha
Groetjes

hey,

vervelend is dat he als je ook dat probleem hebt, natuurlijk kunnen we even kennis maken, voeg mij maar toe mooiweertje_scuttel@msn.com

groetjes

ilse fleur

Hey Wendy

Wat mij betreft is dat geen probleem hoor
Je kan me toevoegen op msn als je wilt mijn email adres staat hierboven in een van de berichtjes, kunnen we dan verder kletsen

Groetjes Roxanne

hey hallo,

kom mischien een beetje laat binnen waaien maar ik ben ook nog zoekende

hoop dat de boot nog niet vol is:P ik ben 28 jaar en kom uit veendam…

Groet roelofboiten@hotmail.com