Hoi, ik ben Layilah,
Graag wil ik een leuke, relaxte, zon, zee en strand vakantie, lekker all inclusive, ergens midden/eind augustus lijkt me wel wat!
Mijn voorkeur gaat uit naar Egypte, maar Griekenland, Italie, of een ander warm land vind ik ook prima hoor.
Zelf ben ik 31 jaar, niet rokend, verder ben ik vrij makkelijk. Als je dit aanspreekt, laat dan een berichtje achter. Alleen vrouwen graag! (pas mijn advertentie een beetje aan…)
Groetjes :zon02::chin::chin: Layilah!
ha wat een leuke advertentie,
Ik ben ook op zoek naar een reisgenote iedereen om me heen is gesetteld mijn voorkeur gaat uit naar de Canarische Eilanden naar het eiland Fuerteventura ook wel eiland vd harde wind genoemd
lijkt je dit wat of heb je inmiddels al iemand gevonden? mijn naam is tina ik ben vrijgzel geen kinderen en ik hou van zon, zee en strand terrasje barretje markten enzo…
lijkt me leuk in ieder geval iets van je te vernemen
gr tina
Hoi hoi,
Ik sta op het punt te boeken voor 22 augustus een ticket naar Faro,Portugal.
Ik wil dit weekend besloten hebben en twijfel nog tussen dit (surfen etc en zonnen in Portugal, pLaatsje tussen Lagos en Sagres) en Club in Fuertaventura. Dat klinkt toch ook wel aardig, beetje sauna, zwemmen, sporten en relaxen en eten en drinken. Alleen, is het moeilijker keuzes maken he!
Ik ben een spontaan iemand, 29 jaar, vind lezen en relaxen op strand erg leuk maar houdt ook wel van paar daagjes actief (fietsen, sauna, activiteiten) of dus dit jaar leren surfen…
Heb jij al geboekt Layilah? Ben benieuwd.
IK kan dus vanaf 20/22 augustus vertrekken tot maximum 2 september…
Groetjes!
Carolien
Heej Caroline!
Sorry voor de late reactie, maar ik ben nogal een klungel op deze site…! Ik zoek eigenlijk iemand om twee weken mee op vakantie te gaan, als het qua mijn financiën kan liefst 3!
In ieder geval bedankt voor je berichtje.
Groetjes Layilah