Ik zoek vrijwilligerswerk voor weinig geld!!

Wie kan mij helpen aan goede adressen? Ik wil graag 2 maanden vrijwilligerswerk doen in het buitenland, maar ik heb niet zo veel geld voor zo’n travel active bedrijfje. Heeft misschien iemand contacten in het buitenland zelf? Ik ben geinteresseerd in meerdere landen;
Zuid-Afrika
India
Indonesië
Thailand
Europa

Dank jullie, groeten Anouk (anouk56@hotmail.com)

Namaste!

Interesse in vrijwilligerswerk in Nepal? Dan mag je me altijd mailen op Pneutje@msn.com
Ik ga immers voor enkele maanden vrijwilligerswerk gaan doen ginder.

Greets, Pneutje.

He beste wereldreiziger, :smiley:

Ik vind jouw vraag erg interesant, heb je al reacies gehad. Ik ben ook op zoek naar vrijwillligerswerk voor een korte periode. Groeten Bianca

op www.programmajeugd.nl vind je een heleboel vrijwilligersprojecten. Wel voor minimaal 6 maanden geloof ik, maar het kost je verder helemaal niets!!

op www.programmajeugd.nl vind je een heleboel vrijwilligersprojecten. Wel voor minimaal 6 maanden geloof ik, maar het kost je verder helemaal niets!!

ik heb vrijwilligerswerk gedaan in israel op een kibbutz, dat is echt super gaaf, ondanks de politieke omstandigheden krijg je er bijna niets van mee, maar daar onmoet je echt de hele wereld een super ervaring kan ik niet uitleggen moet je gedaan hebben echt

Klopt, programma jeugd van EVS is voor minimaal zes maanden. Maar wel heel relaxed aangezien het je verder helemaal niets kost… Is wel alleen maar Europa, dus 't is net wat je wilt…

hallo, ik ben zelf met Teaching & Projects Abroad naar Zuid Afrika gegaan en heb daar les gegeven. Heeeeeeeel erg gaaf. Ik moest er wel voor betalen, maar dan was ook bijna alles uitstekend geregeld!

Kijk anders ook eens op www.teaching-abroad.co.uk

Succes