Gratis Vrijwilligerswerk

:slight_smile: Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar werk in het buitenland (zoals velen hier). Ik hoef hier niet betaald voor te krijgen als het maar tegen kost en inwoning is, dan ben ik al heel blij. Het gaat mij om de ervaring en om het weg zijn uit Nederland.
Ik zou graag in de buitenlucht willen werken. Ik zit het hele jaar met de neus in de boeken en ik zou het heerlijk vinden om gewoon lekker met lichamelijke werkzaamheden bezig te zijn in plaats van mijn hersens steeds te laten kraken.
Het gaat om de zomervakantie (Juli/Augustus).
Ik spreek Duits, Engels en een heeeeeel heeeeel, echt een heel klein beetje Spaans.
Mocht het relevant zijn > Ik ben 20 jaar.

Vriendelijke groeten,

Irma

Ps: Ik ben niet van plan om naast de reis er naar toe nog extra te betalen. Ik ben namelijk een arme student.

…ik wil best werk doen waar ik bij na moet denken hoor :smiley:

Ik vind allerlei werkzaamheden leuk. In de tuin, als oppas voor kinderen, huishoudelijke taken, iets bouwen, iets afbreken :stuck_out_tongue:
iets met dieren, iets met planten…
zeg het maar…

Hopelijk kan iemand mij helpen…

Al vast bedankt! :slight_smile:

Irma

nog een kleine toevoeging :rolleyes:

ik ben creatief

ik heb geen idee of iemand hier op zit te wachten, je weet het maar nooit… (een pottenbakkerij in Roemenië of zo :stuck_out_tongue: )

Irma

hoi irma!

Na al 2986498674987 keer te hebben gereageerd op de berichten van alle mensen hier op de site, heb ik nog niet veel gehoord, maar ik zit in hetzelfde ‘schuitje’ als jou!

mocht je al iets hebben gevonden of ben je ng op zoek naar een mede-reisgenoot ofzo? ik hoor het graag!

Groetjes van Elise

Hoi Irma,

Als je niet te veel uit wilt geven voor werk in het buitenland moet je maar eens kijken op de site van Livingstone (www.lst.nl).
Deze organisatie verzorgt werkvakanties in Afrika, Zuid-Amerika en Oost Europa. De vakanties duren ongeveer drie en zijn in de zomer.