Mijn naam is Gregor Prizmic- Martini. Ik ben 30 jaar oud, heb mijn hbo studie bijna voltooid, op mijn scriptie na.
Eigenlijk kan ik zeggen dat ik in een turbulente periode in mijn leven zit.
Op dit moment ben ik werkloos, ben ik recentelijk niet door mijn proeftijd gekomen en mijn vader is op 12 februari overleden.
Door deze laatste gebeurtenis heb ik moeten verdiepen in het leven van mijn vader, verder dan je normaal gesproken zou doen.
Ik kwam erachter dat hij nogal wat geld gaf aan diverse stichtingen die onderzoek naar kanker deden.
Nu ben ik zelf niet vermogend, maar wil wel een steentje bij gaan dragen aan de maatschappij en geloof ik in karma, wie goed doet, goed ontmoet.
Hoe kan dat beter dan ik arbeidsuren voor een goed doel.
Ik zou heel graag in het buitenland (zuid Amerika bijvoorbeeld) willen werken met flora en fauna, het behoud ervan.
Ik zie echt uit naar een trip.
De periode die het zou kunnen beslaan is voor 1 maand
Kunnen we eens praten over de mogelijkheden?
Het klinkt als een hele goede motivatie om vrijwilligerswerk te doen. Wij zijn als organisatie ook heel blij met vrijwilligers. In de titel van je onderwerp zie ik staan zonder kosten, maar realiseer je wel dat er altijd kosten aan vrijwilligerswerk verbonden zijn. Je verblijf, maaltijden en projectdonatie zorgen voor de grootste kosten. Commundo bemiddelt graag voor jou bij één van onze projecten in Zuid-Amerika, maar dat kan helaas niet zonder kosten te maken. Zuid-Amerika is wat betreft vliegtickets erg duur, misschien is een land als Thailand een betere optie, omdat dit land veel goedkoper is.
Kijk even op onze website www.commundo.nl
Ik hoop dat ik je goed heb kunnen informeren!
groetjes,
Volgens mij ben jij mijn buurjongen uit de Europawijk. Wat een heftige periode in je leven maak je mee. Heel veel sterkte voor jou en je moeder.
Ik heb heel wat reizen gemaakt de afgelopen jaren. Als ik je een tip kan geven: ga lekker met de backpack er op uit en zie waar je terecht komt. Ik ga zelf 1 maand naar Australie. Je ontmoet zoveel mensen en je kan vrijwilligerswerk doen via WWOOFen. WWoofen is een wereldwijden organisatie.