ik ben op zoek naar iemand die, net als mij, graag naar het buitenland toe wil om vrijwilligerswerk te doen. Waarom vrijwilligerswerk? ik ben net klaar met studeren (yes!) en heb nog niet veel geld om te kunnen gaan rondreizen(wat ik overigens wel dolgraag nog wil gaan doen)…
waar ik naartoe wil weet ik noig niet precies, india spreekt me erg aan omdat ik daar een aantal jaar geleden 3 weken “op -doe- vakantie ben geweest”. Maar ik sta ook voor andere landen open!
dus… zoek je net als mij ook iets richting vrijwilligerswerk? ben je rond de 20 jaar?weet je ook nog niet helemaal precies wat je wil gaan doen? wil je rond maar vertrekken? of heb je tips of iets anders?
Ik ben net als jij op zoek naar vrijwilligerswerk in het buitenland. Ik had graag zo iets willen doen als artsen zonder grenzen ofzo, maar dat lijkt me zo onmogelijk. Dit jaar studeer ik normaal af als opvoedster.
Jij wil waarschijnlijk al direkt vertrekken? Want ik zit nog met men studies nu. Als je iets gevonden hebt, mag je het me altijd laten weten. Of als je misschien eventuele verdere tips hebt ivm vrijwilligerswerk ofzo.
Ik ben blij dat ik niet alleen ben met de gedachte om zo als vrijwilliger te gaan werken. Maar het lijkt me zo moeilijk om iets te vinden.
Hoi Elise. Ook ik ben al een tijd aan het denken om vrijwilligerswerk te gaan doen. Graag ga ik met je mee op reis en kijken waar we uitkomen. Vooral hoop ik dat het ver is van nederland en het er lekker warm zou zijn. En dat we dan ook nog iets nuttigs zouden kunnen doen voor anderen. We doen niet voor niks vrijwilligerswerk.
Nou ik zie of hoor wel…Laat ff iets van je horen joh
lijkt me leuk om zoizo contact te krijgen met anderen die interesse hebben in dingen die ik ook wil.
hey!
kijk eens op www.siw.nl
ben ik afgelopen zomer 3 weken mee naar duitsland geweest voor vrijwilligerswerk en is prima bevallen.
ze hebben ook lange termijn projecten
toitoitoitoi met het vinden van iets en veel polezier!