Hallo. Ik weet het niet waroom dat ik doet.Maar ık mis haar. en paar keer heb ik in my droom gezien.Enn die Turkse meisjes begrijp me.( soory ık schrijf nederlands niet so perfect) …Ik lees turks door SOORY…Selma seni çok özledim…Enn burada İTİRAF ediyorum.Seninle belki çok tartıştık ama…Seni hala özlüyorum…(onu 5 senedir görmedim.) Hoşçakalın…( duyyy allemaal…)
Hallo Ugur,
Zoals ik uit je stukje kan opmaken ben je gescheiden van Selma, maar je houdt nog steeds veel van haar. Ik hoop dat iemand je kan helpen.
Ik hoop voor je dat Selma met je wil praten, zodat voor haar duidelijk wordt dat je nog heel veel om haar geeft.
Als je het “echt” wilt komt er misschien wel een oplossing.
Ik wens je heel veel sterkte met alles.
Veel liefs, Fransijn
Dank je met heel mooie schrijven.Ik hoop het zelf dat haar zou praten met my.Hartelıjk bedankt voor steunen.
Groeten, Uğur
ik bewijfel of het hier nut heeft om dit hier te zetten. zoek via kennisen of fam contact met haar. maar toch ook het is niet voor niets over tussen jullie dus als het verder geen zin heeft vergeet haar.
Ik zal me niet volledig over deze zaak uitspreken. Tenslotte weten wij niet wat de reden was van haar vertrek maar ik denk dat Ugur wel best zal weten wat er aan de hand was en om welke reden. Mss heeft Selma haar redenen om weg te blijven. Want volgens mij verbreek je geen contact als alles goed gaat?
Ik hoop voor je Ugur dat Selma reageert maar ik denk iid ook dat het via internet weinig zin heeft. Ken je geen vrienden of familie van haar??
Heel veel succes Ugur, kendine iyi bak!
Liefs Linda