Ik zoek een reismaatje voor NZ 12 tot 30 jan '13

Hallo!!

Ik ben van plan om rond 12 januari t/m 30 januari door New Zealand te reizen, maar heb nog geen reismaatje gevonden. Heeft iemand zin om met mij een camper te huren en dan het zuidereiland rond te reizen? En heel veel dingen te zien en te doen!

Ik heb er onwijs veel zin in! Maar omdat het met de bus veel duurder is, hoop ik iemand te vinden die met mij de Van wilt delen!

Groetjess Stephanie de Vries!!

Hoi Stephanie,

Misschien dat ik kan. Ik kom de 17e januari vanuit indonesie maar dat is nog niet zeker. Ik heb ook iemand ontmoet hier op reis en dan zijn we met zn drieen wat nog goedkoper is. Het is alleen nog niet zeker dat we naar nieuw zeeland gaan. Het lijkt mij in ieder geval een toffe onderneming:)

Groetjes Marten

Heej Stephanie,

Das wel toevallig…ik ben ook ‘alleen’ op t zuidereiland van ongeveer 4 januari tot 23 januari. Heb je al concrete plannen wat je wil doen/zien? Ik heb beetje hoofdlijnen uitgezocht maar echt precies weet ik t nog niet. Ben dus nog redelijk blanco. Lijkt me leuk om samen met iemand te reizen:).

Ik hoor t wel.

Groetjes carmen

Hee!

Bedankt voor je reactie. Maar omdat ik heel krap in mijn tijd zit en zoveel mogelijk wil ondernemen ga ik wel met bus reizen. Want ik kan helaas niet tot de 17e wachten.

Toch bedankt en heeeel veeeel plezier!!