Ik zoek een betrouwbare Mvv inburgeringscursus voor mn broer zn thaise vriendin.

Mijn broer wil zijn geliefde naar Nederland halen,maar nu is hij op zoek naar een betrouwbare inburgeringscursus in Thailand.

Ik heb 2 vrienden in Nederland die bevelen mij Dutch visa learning center in Bangkok aan.
De dames zeiden dat de docent een goede manier van lesgeven heeft,en dat er bovendien op 1 minuut loopafstand vele appartementen te huur zijn voor maar 3,500 baht.
Dit lijkt me een goeie school,iemand anders ook ervaringen met Dutch visa learning center?ik hoor het graag.

Oh ja,dit is hun site www.dutchvisalearningcenter.com

Ik heb een zeer goede ervaring met Richard van der Kieft, zijn school zit in Sukhumvit. Mijn vriendin was zeer blij met zijn manier van lesgeven. Ik heb hem niet ontmoet maar wel een paar keer per telefoon gesproken. Hij geeft al heel wat jaar Nederlands les in Bangkok en mijn gevoel is dat hij weet waar hij het over heeft. Mijn vriendin had een goede score op het examen. Zijn website www.nederlandslerenbangkok.com Veel succes.

Groetjes uit Eindhoven,

Remco

Zelf hebben wij zeer goede ervaringen met : http://www.nederlands-leren-in-thailand.nl/

Deze school zit wat verder weg maar het voordeel is dat ze zich volledig focussen op het leren van de taal.