Weet iemand of er in Chiang Mai/ Noord Thailand inburgeringscursussen Nederlands worden gegeven (voor een Thaise) als voorbereiding op het examen op de Nederlandse ambassade in Bangkok?
Wil
Weet iemand of er in Chiang Mai/ Noord Thailand inburgeringscursussen Nederlands worden gegeven (voor een Thaise) als voorbereiding op het examen op de Nederlandse ambassade in Bangkok?
Wil
Gohhh Wil,
In bangkok weet ik waar je Nederlandse les kunt volgen zie link :http://www.nederlandslerenbangkok.com/
In Chiangmai kan je vriendin een cursus volgen niet ver van Hua kaew road,maar het prijskaartje is niet mis,men vraagt 840 euro je kan meer info opvragen zie link: Inburgeringscursus | Ik wil naar Nederland
Suc6 nog Wil!
groet,georgessiam.
Dank je wel voor info! Alle inburgeringscursussen zijn “duur” in Thailand, ik weet er in Nakhon Ratchasima, Udon Thani, Khon Kaen enz, allemaal rond de € 800/ 1000.=
Vriendin woont in Mae Hong Son, heeft geen pc, dvd speler om het zelf te leren.
Hoeveel kost die in Bangkok en is kost & inwoning inbegrepen?
Groet, Wil
Wil,als je de link aanklikt dan zie je dat de kosten van deze cursus bedragen 24.000 baht.
Natuurlijk is het vervelend dat je vriendin in Mae Hong son woont!
Ken ze niemand niet (een vriendin in Bkk of Chiangmai) waar ze kan overnachten?
Dag,
Nou we toch bezig zijn, nog een klein vraagje: hoelang duurt het, nadat je het examen hebt aangevraagd en het examen kunnen doen? Kan ze het al aanvragen als ze aan de cursus begint? Wat is dat examen trouwens vies duur (€ 350.=).
Ze heeft een aantal terug een jaar in Bangkok gewoond, dus wie weet kent ze er nog iemand.
Groet, Wil
Elke les zal 2 uur en 30 minuten in beslag nemen, de cursus duurt in totaal 6 weken.
Voor verdere vragen hieromtrent, of voor vragen over inschrijving, t.a.v. de inhoud van de cursus en/of de aanvangsdata hiervan kan je best een emailtje sturen Wil !http://www.nederlandslerenbangkok.com/ ,
Dank voor alle info, Georgessiam !!!
Das graag gedaan,Wil !
Nou ga nog wat rond surfen op het internet,misschien dat ik iets vind dat dichter bij Mae Hong Son ligt.
groet,georgessiam.
Er zijn diverse aanbieders voor het leren van de Nederlandse taal te vinden op internet. Een zeer goede tip in deze is om te kijken op de website : Stichting Buitenlandse Partner - Home?
Voor meer info kan je ook kijken op de volgende websites:
Vooral de eerste link is een goede ik heb daar ook indertijd heel veel profijt van gehad. Indien je ook een (gratis) acount aanmaakt is het heel simpel om je vragen te stellen en je krijgt in 95% van de gevallen zeer snel antwoord.
Succes
Rik