Inburgeringscursus in Hua Hin, Thailand

Hallo,

Ik ben met mijn gezin naar Hua Hin, Thailand verhuisd. Mijn vrouw heeft inmiddels een baan op school en ik wil een inburgeringscursus opzetten. Voordat ik de investering ga doen van het opzetten van een bedrijfje en het aankopen van het benodigde materiaal wil ik weten of er animo voor zoiets is in deze regio (Prachuap Kirikhan). Voor dit doel heb ik ook een blog aangemaakt: http://inburgeringscursusthailandhuahin.blogspot.com. Wil je meer weten of reageren dan kan dat via dit forum of voornoemde blog.

Alvast dank & groet,

Niels

Hallo!!Het is een goed idee,maar ik ben bang dat u concurentie heeft,met hey bureau in bangkok dutch connexion.zijn als enigste goed bevonden door ned.ambassade in bangkok.mijn vriendin wil ik ook les laten volgen,maar ze moet wel begeleid worden tot ambassade bangkok,en advies en begeleiding voot het MVV te regelen,dat doet dutch connextion wel!!laat mij maar iets horen omtrend uw cursus inburgeren,theo uit holland.

over twee jaar wil ik uit Amsterdam emigreren naar Huahin, wil dan graag een cursus volgen en zou ook wat info over huizen, verblijfsverguning en contact met andere nederlanders willlen hebben.
Met vriendelijke groeten, Miriam Berg
mailadres: [EMAIL=“mariaberg40@hotmail.com”]mariaberg40@hotmail.com