Hallo allemaal.
ik ben Dirk, 54 jaar en woon in Nederland.
sinds 1999 ga ik met mijn oudste dochter op verre vakantie’s.
De landen waar we geweest zijn: Amerika, Bahama’s, Jamaica en enkele keren naar de Dominicaanse republiek.dit jaar ga ik met mijn a.s. schoonzoon naar Cuba.
Ons favoriete vakantieland is dominicaanse republiek.
Ik heb mij ingeschreven op wereldwijzer omdat ik meer te weten wil komen over vakantie naar cuba.
Hallo Dirk, welkom op Wereldwijzer!
Wat gezellig om met je dochter verschillende landen te bezoeken en dan nu met je schoonzoon. Je hebt dan vast al het Cuba Forum ontdekt. Daar kun je je vragen stellen over je vakantie en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen en je reis.
Groetjes, Leontien
Hey Dirk,
Ik heb afgelopen zomer zelf een studiereis van 3 weken gemaakt door Cuba (ik studeer Tour Management). Zo zijn wij o.a. in Havana, Pinar del Río, Cienfuegos, Santa Clara, Cayo Coco en Varadero geweest (ook nog wat plaatsen daar tussenin). Als je ergens vragen over hebt mag je me best een berichtje sturen.
Alvast heel veel plezier, want Cuba is echt prachtig!
Mike
hallo Mike,
bedankt voor je reactie, ik heb inderdaad een paar vragen.
Ik heb met mijn schoonzoon een allinclusive vakantie geboekt in Playa Pesquera.
wij willen echter niet gebonden zijn aan het resort en willen een paar tochtjes maken o.a. naar Santiago de Cuba.
we willen daarvoor een auto huren en er 2 of 3 dagen voor uit trekken.
kunnen we beter vooraf een auto huren via internet(Sunny cars) of is het beter om dit ter plaatse te doen, o.a. m.b.t de verzekering e.d.
KUN JE ZOMAAR ERGENS AANBELLEN BIJ EEN CASA PARTICULARE OF MOET JE DEZE VOORAF BOEKEN?
heb je zelf nog suggesties voor ons betreffende leuke uitstapjes?
hoor graag van je.
Vriendelijke groet
Dirk
Hey Dirk,
Over autohuur durf ik niets te zeggen, wij zaten namelijk met 2 grote bussen daar.