Ik wil naar Turkije maar ik mag en durf niet alleen

Hallo!

Ik ben in Juli naar Kadikale resort geweest, een prachtig hotel in Turgutreis(Bodrum), echt een hotel om bij weg te dromen…
Nu wil ik heel graag in september terug gaan, binnen een week dus… maar ik mag van mijn ouders niet alleen en al men vrienden werken of hebbe geen geld!
Ik zou echt alles willen doen om er toch ene te kunne, weten jullie soms raad? Is er iemand die met me mee wilt die toevallig ook in Bodrum een vriendje heeft… anders moet ik tot volgende zomer wachten en dat is zooo lang :frowning:
Verliefd en ik voel me toch zo triestig, zo’n langeafstandsrelatie kan soms hard zijn! Maar ik blijf er voor gaan want ik weet dat hij mij echt graag ziet!

groetjes Naiky

Hmhm is idd wel moeilijk ja ! Als je zo niemand hebt om mee te gaan en je mag niet alleen gaan. Ik had geluk dat ik vorig jaar alleen mocht gaan van mn ouders…en ik vind het ook wel belangrijk om je relatie te onderhouden, als je regelmatig kan gaan. Mss nog eens extra goed zeuren tegen je ouders ? anders zou ik echt echt niet weten hoe je dit zou moeten aanpakken.
sterkte en welkom op dit forum trouwens !

groetjes sev

x

Ik had hetzelfde probleem als jij Naiky, dat ik niet alleen naar Turkije mocht van mijn ouders. Ik had zelfs een baantje gevonden in een animatieteam in een 5***** hotel in Side, mocht nog steeds niet. Ik had alleen geen vriendje daar… Ik ben uiteindelijk niet gegaan, heb allerlei andere leuke dingen gedaan. Misschien dat je een ‘reisgenoot’ kan vinden (als je ouders het goedvinden om jou met een compleet vreemde samen naar Turkije te laten gaan) of anders kun je misschien ooms, tantes, bekenden overhalen om naar Turkije te gaan en dan meegaan? Of misschien een talencursus in een bepaalde groep, want daar zijn altijd Nederlandse begeleiders bij enzo, (Alleen is het wel moeilijk talencursus te vinden, de enige die ikheb gevonden is in Istanbul).
Ik weet het verder ook niet, denk dat je anders nog een tijdje moet wachten totdat er wel een vriend/vriendin is die met je meekan…
Success ermee!
En welkom :wink:

in die periode moet ik weer naar school.
en mn vriend zit in het leger.

hoe oud ben je?
als er nu niemand mee gaat, waarom moet je dan helemaal wachten tot volgende zomer?

Ik heb echt alles al geprobeerd, al men vrienden, men tantes, men moeder zelfs en die zei eerst nog voor te zevere van ik wil wel mee maar toen ik het eens serieus vroeg was ze er serieus tegen, ik denk dat ze vooral schrik heeft mij te verliezen… Ze heeft ook schrik voor die andere cultuur daar, de islam… en ik misschien ook wel een beetje, het is zo onbekend voor me maar ik ben al boeken gaan huren in de bib over islam enzo…
14 september begint men school terug, mijn tweede jaar leerkracht lager onderwijs, ik ben 19 jaar! Mijn ervaring in het eerste jaar zegt me dat ik echt geen tijd ga hebben tot eind juni, elke vakantie is het blokken, in de kerstvakantie zeker want we hebben examens in januari…
Heel misschien kan er wel een weekje vanaf met pasen als ik dan op voorhand al goed wat blok maar ik denk dat ik dan zeker niet mag van mijn ouders ook al vind ik dan een vriendin… studies gaan voor…
Toch al bedankt voor jullie reacties allemaal! Moest er iemand zijn dat een vriendje heeft in bodrum of omgeving laat me dan iets weten, misschien kunnen we ooit eens samen naar Bodrum onze vriendjes opzoeken…
Btw men vriendje zou graag in november naar hier komen (België), ik heb al veel informatie gelezen over hoe je je vriendje naar Nederland kunt krijgen, weet er iemand of deze info ook geldt voor België?

groetjes, Naiky

mijn vriend komt in november uit dienst en wil dan graag gaan als het kan vanwege school. ik ga dan alleen en ik ben 18. ik ben van plan om in ieder geval in het begin hard te werken, zodat ik voorloop.

met het visum kan ik je niet helpen, maar weet wel dat België makkelijker is dan Nederland.

Ik zou ook nog wel in de herfstvakantie naar daar kunnen (november dus) als hij niet naar hier kan komen omwille van visum probs! Maar in de herfstvakantie is dat hotel gesloten en hij verblijft dan ook normaal terug in zijn geboortesorp en ik zou niet weten hoe ik daar moet geraken en waar ik dan kan verblijven…
Waar in Turkije woont jou vriend?
De mijne heeft trouwens zijn legerdienst al lang gedaan, hij wordt 25jaar in oktober!

greetz, Naiky

misschien heb je hier wat aan

link verwijderd wegens reclame

hier kun je informatie zoeken of vragen over hoe je vriend naar Belgie kan komen.

mijn vriend woont in de buurt van Denizli
en de jouwe?

Bedankt voor de site! Ik heb er me meteen ook geregistreerd…
Mijn vriend woont in Bolu, daar werkt hij in een hotel in de winter maar nu woont hij in Turgutreis(Bodrum) want in de zomermaanden werkt hij daar in Kadikale resort!

Hay Naiky…
Idd een lastig probleem. Ik heb hetzelfde hier ook. ( Alleen op dit moment zit mijn vriend in het leger ) Mag ik vragen hoe lang je je vriend al kent ?

Groetjes…

Ik ben nu in Juli naar Kadikale resort op vakantie geweest, van den 1ste tot de 15de… Toen heb ik hem leren kennen! Het was geen liefde op het eerste gezicht, het is echt gegroeid! Ik wist niet goed wat ik moest verwachten na de vakantie, we hadden wel emailadres en gsm nummer uitgewisseld maarja zo’n garcannekes van een hotel hebben elke dag een ander maar ik wist dat het bij ons speciaal was… Ik was ook super triestig als ik naar huis moest maar ik was nog niet geland of hij had al een sms gestuurd, dat vond ik zo lief :smile: Sindsdien spreken we elkaar zo goed als dagelijks op msn en we smsen eens af en toe… Ik denk dat er wel een kans voor ons samen weggelegd is maarja je kan er nooit 100 procent zeker van zijn dat hij het wel echt meent!

greetz, Naiky

ik heb ook een vriend in bodrum hijj werkt in Torba.
Ik ken hem al 2 jaar.
Ik hoop dat hij binneort weer tijd heeft voor msn want nu heeft hij dat niet omdat hij in een winkel werkt.
Ik ben in oktober ij hem geweest en hoop in mei weer te gaan. Want het seizoen is nu bijna tot einde daar.

Groetjes Angel

Ik heb ook een vriend in Bodrum… ken hem langer dan een jaar nu, heb hem vorig jaar zomer leren kennen. Toen was ik er in de meivakantie en begonnen we elkaar leuk te vinden. Daarna contact blijven houden en in augustus was ik er weer en waren we niet zonder elkaar. Dus nu ga ik bijna 2 maanden met hem. In mei ben ik samen met een vriendin geweest en in augustus met me moeder en zusje. Nu ga ik in februari 8 daagjes naar istanbul met een vriendin want daar woont die. Alleen mocht ik ook niet… hij had me wel uitgenodigd bij hem in huis te komen. En alleen had ik ook niet gedurfd eigenlijk. Hoop echt voor je dat het nog gaat lukken om hem snel te zien.
liefs

Toevallig ben ik gisteren in Kadikale Resort geweest. Alleen was dat om mensen op te halen

Oooooh, ik wou zooooo neig in u plaats zijn é! Amai zo gewoon ff daar in kadikale terug zijn, ik zou da hotel nogal is rond crosse om hem dan te zoeke en ok al heb ik dan ma 5 min. om bij hem te zijn… Het zou gewoon zaaaalig zijn :slight_smile:
Pffff, gelukzak :-p
Mja hoop dak hem ooit weerzie…

greetz, Naiky

ik ben er 2 keer langs gekomen. op de heenreis en op de terug reis. Beide keren op mensen op te halen en af te zetten

amai, dan was ik toch ff uit da buske gespronge denk ik ze :smiley:
kzou wel achteraf nen taxi genome hebbe om naar de luchthave te gan :wink:

pfff, gelukzak!

dat kan ik wel begrijpen ja.

Ik heb de koffer man en wat personeel van de keuken gezien en de bewaking mensen. We werden tegenhouden door zo leuke mooie zilveren audi