Ik weet niet zo goed wat te doen??

Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen! Ik ben Melanie en ben 24 jaar kom uit Limburg en ben begin van deze maand 2 weken naar Marmaris geweest. Ik was altijd het type meisje dat zei “Turkije trekt mij niet” maar omdat een vriendin van mij daar samenwoont met haar Turkse vriend ben ik naar Marmaris gegaan om haar op te zoeken. Nou prima… Vakantie is helaas niet zo gelopen zoals ik had gehoopt maar dat terzijde.

Ik heb daar een jongen leren kennen de eerste dag bij een tentje waar ik met mijn vriendin ging lunchen, hij werkte daar en zij kon hem. Nou die middag hebben we eventjes gepraat. De laatste twee dagen van mijn vakantie heb ik hem eigenlijk pas weer gezien en hebben we 1 dag 1,5 uur met elkaar aan een stuk met elkaar gepraat. Maar ik geloof niet dat er iets van gevoelens bij zaten bij 1 van ons, al merkte ik wel na dat gesprek dat ik hem heel erg interessant vond en me aangetrokken voelde.

Eenmaal terug in Nederland begon ik steeds meer aan hem te denken, maar tja… We hadden geen nummers uitgewisseld en mijn vriendin bleef in Marmaris steeds volhouden dat hij geen goede jongen is. Ik heb idd wel een sensor om foute jongens aan te trekken maar ik weet ook van hem dat hij getrouwd is geweest en dat zijn ex hem heel veel pijn heeft gedaan door vreemd te gaan en waarom zou je er niet op los gaan als je single bent?

Anyway! Uiteindelijk vond ik hem op facebook en het duurde dagen voordat hij me toevoegde (ik werd er onzeker van en toen wist ik dat ik hem leuk vind). We hebben nu een paar keer met elkaar ge-chat en nog steeds geen nummers uitgewisseld maar waar ik naar toe wil is dat hij de winter in Schotland gaat doorbrengen, dit schijnt hij ieder jaar te doen. En uit het niets vroeg hij in een gesprek dat als ik tijd had deze winter dat ik hem op kon zoeken. En ik zit erover te denken om dit ook te doen! Maar ik heb twijfels… Want ik ben erachter gekomen in Nederland dat ik hem dus toch wel heel erg leuk vind. En nu hij mij vraagt om naar Schotland te komen vraag ik me af of het wederzijds zou zijn? Ik kan er niet met mijn vriendin in Marmaris over praten omdat zij haar oordeel al klaar heeft liggen en met vriendinnen in Nederland is het lastig omdat ze het niet echt snappen.
Ook toen ik tegen hem zei dat ik volgend jaar met mijn moeder naar Marmaris kom, zei hij meteen dat hij haar graag wil ontmoeten.

We hebben overigens nog helemaal niks met elkaar gedaan, we hebben elkaar amper aangeraakt. Heel gek dus eigenlijk. Maar durf hem nu ook nog niet te zeggen dat ik hem wel erg leuk vind omdat ik bang ben dat ik het misschien verpest… En ik wil dus graag naar Schotland gaan om erachter te komen hoe het nu zit, maar weet niet of het verstandig is (al is aan liefde niks verstandig haha).

Heeft iemand zoiets ook meegemaakt of advies?? Alles is welkom :slight_smile:

Welkom Melanie,

Mijn tip zou zijn om gewoon te gaan al is het voor een weekendje, als je het niet doet weet je nooit hoe het zou lopen misschien vind die jou ook wel leuk en word dit wel wat. Als je het niet probeert weet je het ook niet.

Welkom!

Ik denk eigenlijk net hetzelfde als Kmbr…wie niet waagt niet wint…
Wat doet hij eigenlijk in Schotland dan in de winter? Als ik zo nieuwsgierig mag zijn dat te vragen…

Ja dat denk ik dus ook. Vind t enerzijds wel wat eng omdat het natuurlijk nog wel 3,5 maand duurt voordat ik kan gaan dus dan heeft er 4 a 5 maanden tussen gezeten dat we elkaar voor t eerst weer gaan zien en ECHT elkaar leren kennen. Ben ook van plan mijn ticket pas last minute te boeken voor t geval er iets mis gaat.

@Pookie hij is in Schotland de hele winter omdat zijn neef daar woont en een barbershop heeft waar hij zal gaan werken. Want in Marmaris is niks te doen en in het dorp waar hij vandaan komt verveelt ie zich kapot zegt ie.

Schotland is heel erg mooi dus ik zou het sowieso gewoon doen! Mocht je uiteindelijk toch te nerveus zijn naar hem toe te gaan (wat ik waarschijnlijk zou hebben haha!) Ben je altijd nog in Schotland!
Je kan altijd een gokje wagen maar gewoon in je achterhoofd houden dat je er misschien niet teveel van hoopt? (doe ik altijd om mezelf pijn te besparen omdat ik snel teveel hoop van dingen!)

Melanie schat beetje jammer om her hier te learn aangezien ik dit pas winds 2 dagen weet en je weet dat je met mij overal over kunt praten. Zoals ik aan de tel ook al zei gaan en je ziet wel Wat er gaat gebeuren anders krijg je er spijt van

Hoi Melanie, ik heb het zelf nog niet zo extreem mee gemaakt. Maar als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan. Zoek hem op en zie hoe je reactie is als je hem weer ziet. En kijk het een paar dagen aan. Ik zou hem wel vertellen wat je voor hem voelt zodra je daar zelf achter bent.