ik ook

Ik dacht dat ik mijn bericht gisteren al geplaatst had, maar blijkbaar niet…
Ook ik heb zo’n hevige verliefdheid! Op vakantie in het hotel, november 2012, zaten we steeds in de lounge met een groep mensen. In de lounge had je een winkeltje, kapper, theehoek etc. Ik was daar met mijn vriend, erg gezellig al die mensen, want tussen ons ging het al tijden niet goed. De 2e avond daar was er een afscheidsfeestje voor iemand uit onze groep. Die had namelijk een vakantiehuis naast de eigenaar van de lounge. Op die avond nam ineens de kapper (tevens electricien) genaamd S mij apart en zei: you are the one for me! Ik kwam niet meer bij van het lachen, maar hij keek me doodserieus aan. Ik zei hem dat ik daar met mijn vriend was en daar niet van gediend was en dat ie maar een ander dom blondje moest uitzoeken die er wel in zou trappen. Toen omschreef ie mijn hele karakter. Alles klopte… Nou ja, snel maar weer bij de groep gaan zitten. Hij had nogal mensenkennis, want wees me ook foute types aan. (leugenaars, cokegebruikers etc)en hij was nogal kieskeurig met wie hij aardig vond. Nou ja, vanaf toen deed ie alles voor me. Deuren openen, rozen kopen, thee maken, fruit en chocola,liefdesliedjes draaien en hij zorgde dat ie steeds naast me zat. Simpelweg door andere mensen weg te sturen. Liefdesliedjes draaien, me laten schrikken en naar me staren in de eetzaal, mij voorstellen aan vrienden, Meevragen naar zijn ouders, vragen of ik een dag in het hotel wilde blijven, want dan kwamen zijn dochters en hij wilde me voorstellen.
Een paar dagen later wandelde ik met mijn vriend door alanya en ik voelde me rot. Ik begon me af te vragen waarom en ineens wist ik het: ja hoor, ik was verliefd! Ik was boos omdat hij zijn zin had en voelde me ontzettend dom! (nog steeds wel).
Ik kon er niet van slapen en zei helemaal niks tegen hem. Hij zei tegen mij wel dat hij er niet van kon slapen. Hij nwilde graag met ons uit. Hebben we niet gedaan dus ook wij kregen een afscheidsfeestje in het hotel. Op de eenalaatste avond ivm de vroege terugvlucht. Niks gebeurd, maar het lag er nogal dik bovenop allemaal, maar mijn ex heeft nogal een bord voor zijn kop, dus had niks door. Om half 4 's nachts gingen we pas weg en hij gaf me nog even 3 zoenen als afscheid. Alleen de 3e was op mijn mond. Geen idee waar mijn vriend toen was. Ik was perplex, maar het voelde als thuiskomen en keek hem alleen maar stom aan denk ik. Lag de hele nacht wakker, mijn inmiddels ex had wat meer gedronken en sliep een gat in de dag. Ik maar wachten tot ie wakker werd, want ik wilde graag naar beneden… maar niet alleen dat leek me niet verstandig. Ik las in mijn boek en het eerste stuk ging over een kus en omschreef exact mijn gevoel… Nou ja, de laatste avond was ik zo zenuwachtig dat alles uit zou komen, want andere mensen hadden het wel door. En ging hij afscheidsliedjes draaien. Toch wel het idee dat die cd daar standaard lag…
Eenmaal thuis gekomen dacht ik: dit slijt wel. En ik probeerde aan de relatieproblemen te werken. Heb wel contact gehad met S, maar op een gegeven moment hem van fb gegooid. Zonder contact zou de verliefdheid wel overgaan… Echt mijn best gedaan, maar het mocht niet baten en heb het een week of 2 geleden uitgemaakt met de nederlander. Toch sinds een aantal weken weer contact, nu whats app. En het is al meer dan een half jaar geleden en het laat me niet los en hem blijkbaar ook niet. Ik weet dat de kans groot is dat ie het niet meent, maar toch wil en denk ik ook weer dat ie het wel meent. Ik zag dat hij bij een ander meisje op fb alles aanklikte. Haar gevraagd of hij ook zoiets bij haar had gedaan, maar ze zei: nee hoor, hij is gewoon een goeie kapper. hij weet dat ik niet rijk ben (op de eerste dag vertelde iedereen wat hun salaris was en mijne was 1 van de laagste). Ik probeer hem een beetje te testen en zeg hem dat ik nu een huis ga kopen en voorlopig geen tijd en misschien dus ook geen geld heb om naar hem te gaan. Zegt ie gewoon: geeft niet, ik wacht op je, ik wil oud met je worden en eigenlijk zijn we al samen qua gevoel en gedachten.
Wat denken jullie?

Ik zou er gewoon heen gaan al is het maar voor een weekendje ofzo om te zien hoe het is om hem weer te zien en kijken hoe hij doet en alles. Als je het niet probeert weet je het nooit, er zitten wel is slechte tussen maar ook veel goeie!

ja, daar denk ik wel over. Om gewoon met een vriendin te gaan en mocht het tegenvallen vieren wij gewoon vakantie. Het enige is: als ik hem zie val ik als een blok voor hem…

• Updated - - -

bedankt voor je reactie trouwens!

Hoi Karin,

Hoeveel contact hebben jullie nu met elkaar? Dagelijks? Ik weet niet of je vriendinnen op de hoogte zijn, want de kans is natuurlijk groot dat ze na zijn werktijd alleen is omdat jij bij hem bent… dit moet ze natuurlijk wel weten :slight_smile:
Ik zou lekker een weekje gaan, kijken of het nog steeds heftig is of nog heftiger en waar het heen gaat. Niet geschoten is altijd mis en als iemand na 1 jaar nog in je hoofd spookt, moet je toch op onderzoek uitgaan :slight_smile:

Ik wens je veel succes en welkom!

Een erg late reactie. Op de 1 of andere manier heb ik het berichtje niet eerder gezien. We hadden dagelijks meerdere keren contact. Tot een paar weken geleden. Toen hoorde ik ineens een paar dagen niks. Beetje kinderachtig, maar ik vond dat hij aan de beurt was. Toen na een dag of 3 heb ik hem toch maar een berichtje gestuurd zonder verwijt. Gewoon iets van ik mis je. Stuurde hij terug dat ie in het ziekenhuis ligt. Gezien de moeilijke communicatie met vertalen begrijp ik niet wat hij heeft en hij kan het niet goed uitleggen. Ik vertaal het turks dan maar vaak kom ik er niet uit. Toen wel weer veel contact. Ik begrijp dat ie geopereerd moet worden. En ik twijfel dus toch weer of hij de waarheid spreekt. Stuurde hij laatst ineens: you can help me. Dus ik denk nu gaat ie geld vragen. Ik speel het spelletje mee. Dus ik stuur: ik wil je graag helpen. Wat kan ik voor je doen. Zegt ie kom nou snel hierheen, want als ik je zie voel ik me beter. Ik wil dat je bij me bent. Verder dus niks. Mogelijkheid is dat ie wil dat ik sneller kom. Ik heb namelijk gezegd september. Of dat ie geld gaat vragen voor de operatie als ik daar ben. Ik haat het zo wantrouwend te zijn, want aan de andere kant ben ik natuurlijk ongerust!
Nou ja, om een lang verhaal kort te maken… Ik dacht: ik bel hem gewoon. Wel even gezegd: ik wil weten wat je hebt en je stem horen. Wil hij ook maar hij heeft geen beltegoed zegt ie. Dus ik bel hem de volgende dag. Neemt ie niet op. Dat kan natuurlijk. Maar sindsdien ook geen berichtjes van hem en hij is wel af en toe online op whatsapp. Nu vertrouw ik het helemaal niet meer. Had de avond ervoor ook nog iets gestuurd waar ik geen reactie op kreeg. Wel zei ie de dag ervoor dat het heel slecht ging en dat hij weer onderzoeken kreeg. Ik weet het niet hoor. Hij kan me toch wel een berichtje sturen?!

Wat lastig, in je eerste bericht stond dat jullie contact hebben op fb, post hij daar geregeld statussen of foto’s? Anders kan je zo proberen een bericht te sturen en dan kan je ongeveer in het oog houden wanneer hij online is geweest. Wat je ook kan doen is hem in de categorie “goede vrienden” zetten, dan krijg je een melding als hij bijvoorbeeld een status post en kan je zien als hij op een andere status reageert. Als hij helemaal niets post of reageert, denk ik dat hij echt in het ziekenhuis ligt en niet op jouw berichtjes kan antwoorden. Als hij iets ernstig heeft is het inderdaad mogelijk dat hij geen tijd heeft voor een berichtje. Succes!

Hoi Karin,

Lastige situatie, want iedereen weet dat dat of familie de nummer 1 smoes is om aan geld te komen een operatie… Maar goed aan de andere kant kan het natuurlijk ook zo zijn dat hij je bij hem wilt hebben. Ik weet dat je in een ziekenhuis je mobiel niet aan mag hebben staan, je mag wel af en toe naar buiten als je goed in staat bent en de meeste ziekenhuizen bezitten een ruimte met computers waar je tegen een klein bedrag mag internetten…
Wacht gewoon even af of er nog reacties komen, niet eigenwijs zijn van eerst hij dan ik, want vaak hebben ze echt geen geld voor bellen en dan kunnen wij met een goedkope kaart beter bellen.

hoi caroo,

ik heb hem van facebook gegooid een tijdje geleden, want toen dacht ik: ik moet hem maar vergeten. dat is beter en het contact werd minder en ik bleef twijfelen en was het zat. hij had het toen meteen door en ging me alsnog berichten sturen met het verhaal dat ie zijn baan was kwijtgeraakt en niet vaak internet had en hard op zoek was naar ander werk. Ik dacht het zal wel… maar twijfelde toch, dus toen ik een nieuwe telefoon had heb ik hem toch maar een whats app berichtje gestuurd… (whats app had ik daarvoor niet). Toen stuurde ie in 3 seconden een foto van ons samen vanaf zijn telefoon. en weer het verhaal en een week later had ie werk. Klopte achteraf allemaal. En toen stuurde ie meteen berichtjes op de meest onmogelijke tijden. hij zei omdat ie wakker was omdat ie steeds aan me moest denken. toen weer heel leuk contact. meerdere keren per dag. tot ie in het ziekenhuis lag. ik weet niet wat ik moet denken maar eigenlijk vertrouw ik het niet

• Updated - - -

thanks mutlu, misschien moet ik hem toch maar even wat sturen…

Nou om een lang verhaal kort te maken… hij zei dat ie misschien doodging en niet mocht praten van de dokter. dat ik maar snel moet komen enzo. heel ongeloofwaardig dus heb het via via even laten checken en hij liegt dus gewoon. Heeft dus een vrouw en 4 kinderen. Hij zei dat ie gescheiden was en 2 kinderen had… in ieder geval zit ik me nu in te houden om hem nare berichtjes te sturen en heb eigenlijk zin om hem voor de gek te houden en te zeggen dat ik volgende week kom, dan af te spreken en dan staat ie daar ergens alleen… maar ja dan verlaag ik me wel tot zijn niveau. ik vind het echt bizar dat je zo ver kan gaan…

Wat vervelend om te lezen karin!
Sommige gaan inderdaad erg ver. En ik
Gelukkig ben je er nu achter gekomen en niet nadat jullie al jaren een relatie hebben.
Je voelt je nu klote maar je verdient iemand die voor 1000% voor Jou gaat en je niet zo in de maling neemt.
Zou ook iets voor mij zijn om een nep afspraak te maken maar Denk dat er een kans is dat dat toch niet gaat werken anders maakt hij zijn eigen verhaal ongeloofwaardig. Hij zou alleen in het ziekenhuis kunnen afspreken volgens zijn eigen verhaal.

Sterkte meid!

• Updated - - -

Wat vervelend om te lezen karin!
Sommige gaan inderdaad erg ver. En ik
Gelukkig ben je er nu achter gekomen en niet nadat jullie al jaren een relatie hebben.
Je voelt je nu klote maar je verdient iemand die voor 1000% voor Jou gaat en je niet zo in de maling neemt.
Zou ook iets voor mij zijn om een nep afspraak te maken maar Denk dat er een kans is dat dat toch niet gaat werken anders maakt hij zijn eigen verhaal ongeloofwaardig. Hij zou alleen in het ziekenhuis kunnen afspreken volgens zijn eigen verhaal.

Sterkte meid!

1 like

Jeetje Karin, heel bizar hoever sommige mensen kunnen gaan.
Heel veel sterkte!

1 like

Jammer dat het zo is geëindigd. Maar inderdaad beter dat je nu achter de waarheid komt dan binnen een paar jaar. Sterkte!

1 like

ja inderdaad beter zo! ik ben er eigenlijk niet zo kapot van omdat het altijd wel in mijn achterhoofd zat dat het “nep” kon zijn. en vooral omdat het in november was en dat is toch lang terug. dat scheelt ook. eigenlijk ben ik niet eens boos op hem. ik denk zelfs dat als ik hem zou zien in september, want ik ga nog wel naar alanya denk ik… alleen niet voor hem, ik ook niet eens boos zou worden. het heeft me toch ook wat opgeleverd, al is dat een beetje raar gedacht. maar ik weet nu wat ik wil.
toch heb ik gisteren wel grapjes lopen maken met een vriendin. hij wilde graag een cd van mij met romantische nederlandse liedjes. en wij hebben allemaal lelijke liedjes zitten verzinnen en grapjes gemaakt dat ik een cd met “boze” liedjes ging maken en welke liedjes er dan op konden :smiley: maar dat doe ik niet hoor