Geeft niet hoor dat je nieuwsgierig (merakli melahat) bent…dat ben ik ook. Mijn vriendin krijgt van de organisatie wel wat geld die ze voor de projecten kan gebruiken en in Nederland heeft ze een paar maanden gewerkt en geld gespaard voor eten en huur enzo en nu blijft ze eigenlijk totdat dat op is…in Nepal woonde ze bij een gastgezin in maar in India zit ze in een hotel…wel heel goedkoop hoor. Ik heb inderdaad veel respect voor haar en wat ze doet…Ze heeft ook geld ingezameld voor de slachtoffers van de tsunami. Helaas kon ze zelf niet bij de slachtoffers komen. Ik heb een nagelstudiootje, dus ik zet kunstnagels, doe nailart en manicure enzo…
Maar ik wil wel even zeggen dat ik nóóit heb gezegd dat ik AL 17 ben.
Ik weet dat ik NOG MAAR 17 ben en ongeveer de jongste van dit forum.
Ik weet dat ik nog een heel leven voor me heb om naar Turkije te gaan,
en toch vind ik het vreselijk dat ik nu niet kan gaan.
Ma goe, genoeg gezaagd, ik zie wel hoe ik het oplos,
en al degene die wel gaan :
Héél véél plezier !! En maak maar dubbel plezier (voor mij erbij :)).
Neje, ze willen het echt niet, dat ik er ga werken.
Papa zegt wel dat, als ik iemand van boven de 18 vind om mee te gaan.
En hij vindt dat die persoon redelijk volwassen is en betrouwbaar, dan mag ik misschien wel 8 dagen op vakantie gaan. Maarja, ik zal misschien wel iemand vinden om mee te gaan, daarom heb ik het geld nog niet he …
Dat is dan gewoon het probleem. Het geld.
als geld het grootste probleem is…hard werken!!!
en hard sparen!!!
iemand vinden om mee op vakantie te gaan lijkt mij niet zo een heel groot probleem…!!
veel succes ermee…(ik leef met je mee!!)
groetjes yvonne
Waarom niet gewoon nog een keer met je ouders naar Turkije (of zeg ik nu iets verkeerds), en dan met een groep vrienden naar een camping –> die kosten vallen altijd wel mee hoe groter de groep hoe lager de prijs.
en als je dan ook nog eens in Turkije geweest bent is het jaartje wachtten misschien niet zo heel erg meer
tis een optie