Ik ga naar Thailand en neem mee??

Hallo :slight_smile:
22 augustus vertrek ik voor een maand naar Thailand. eerst 2 dagen Bangkok ( als iemand hier nog goedkope veilige slaapplek weet?) en daarna verblijf ik in Kanchanaburi bij Elephantsworld om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. in de tussentijd zit ik met zoveel dingen wat ik nog wil regelen en doen en kopen dat ik het even niet meer weet… :slight_smile:
wat moet ik nu echt niet vergeten??
Dankjullie… Groetjessss

Nu goedkoop slaapverblijf,dan zou ik zeggen Lekhouse in Kao San road(ben er éénmaal geweest)het ligt ongeveer 150meter in kao san road(linker zijde)prijs per overnachting=150bath,kamers zijn er op de eerste verdieping( klein kamers, geen wasgelegenheid en hard matrasse alsook geen stopcontact om eventueel je mp-3 op te laden.je kan beneden vragen om je appratuur op te laden.Het guesthouse heeft ook een klein eetgelegenheid waar je hmmm je breakfest kunt nuttigen.
Maar als je maar 2 dagen en goedkoop logement wilt vinden is dit voor jou ideaal.Nu wat moet je allemaal meenemen,zeker niet teveel klederen.
Voor iedereen is dat wel verschillend,misschien eens naar deze site surfen?
http://www.meenemen.nl/ Wel zien dat je alle dokumenten reispas,geld eventueel visa kaart en medicamenten niet vergeet mee te nemen!!
gegroet:georgessiam.

1 like

He wat leuk dat je naar Elephantsworld gaat!
Ik ga in januari 5 maanden naar azie en begin ook met vrijwilligerswerk bij Elephantsworld! Ben erg benieuwd wat jij er van vind! Leuk als je even een berichtje post wanneer je er bent!
Groetjes en veel plezier!

@ Georgessiam.Dankje voor de informatie. ik zal eens op internet zoeken naar die plaatsen.
de site is ook erg hulpzaam.
groetjes Mariska

Hallo, oh leuk dat je ook daar gaat beginnen. ik weet zeker dat het een super gave beleving zal zijn. wat zijn je verdere plannen?
ik ga een website bijhouden http://mariskahouben.waarbenjij.nu/ daar zal ik ook mijn verblijf van Thailand vermelden.
groetjes

Hoi Mariska,laat achteraf iets weten hier op het Thailandforum hoe je reis is verlopen.
groetjes en nog veel suc6 met je voorbereidingen!!
georgessiam.:chin:

zal ik doen, dankjewel.:chin:

Wat ook wel een goedkoop en comfortabel guesthouse is namelijk “Lamphu house” deze is gelegen aan de soi rambuttrie 75-77(naast kao san rd)prijzen vanaf 200bath en meer!

Hee Creativem,

Omdat je “rock-bottom-cheap” wilt overnachten:

Een paar tie-raps, en twee wasknijpers. De gordijnen sluiten bij dit soort accomodatie vaak niet zo goed, vandaar de wasknijpers. En met tie-raps
kun je uiteraard dingen vast maken die los zitten, of je rugzak ergens aan ophangen, mocht dat nodig zijn… dan kruipt er toch minder snel iets in.

Hans.

Dankje Hans, ik zet het op mijn lijstje erbij :slight_smile:

He leuk ik ga zeker je reisverhalen lezen!
Ik heb een enkeltje geboekt naar Bangkok op 12 januari… eerst een maand naar Elephants world en dan mijn moeder meeten die een jaar op reis is door azie… verder wil ik nog door Thailand en vietnam reizen en denk ik daarbij ook door Laos en Cambodja te reizen… Eind van het jaar weer ik zeker hoe lang ik weg kan gaan … (budget-wise)…
Denk tussen de 3 - 5 maanden… en dan een ticket terugboeken vanuit waar ik eindig…

Blijf jij nog in Azie na je vrijwilligerswerk in Thailand?