Ik ben 17 en ga in juli voor 2 à 3 weken reizen door zuid oost azië

Hoi! Ik ben Luca en ik woon in Utrecht. ik ga in juni een maand lang vrijwilligerswerk doen in cambodja om vervolgens nog 2 à 3 weken rond te reizen door zuid oost Azië. Ik ben een meisje van 17 en ik hoop dat er iemand is die er op dat moment ook is! niet extreem veel leeftijdsverschil maar verder heb ik weinig eisen. mij lijken de landen cambodja, laos, thailand en vietnam erg leuk! ben je toevallig ook op dat moment in zuid oost azie?
Stuur een pm berichtje als je interesse hebt: of vind me op facebook: Luca Petersen

Hoi Luca,

Ik wil rond die tijd naar dezelfde landen! Ik ben nu ook 17, maar dan ben ik al 18. Wil je ook gaan backpacken, low budget?

Heey Mamardy!
wat superleuk om te horen! ik wil inderdaad ook gaan backpacken! en low budget inderdaad want ik heb niet heel veel geld. gewoon leuke dingen doen maar wel zo goedkoop mogelijk. Ik zat zelf aan een periode van 3 weken te denken. hoelang wilde jij gaan? mij lijken de landen laos cambodja en thailand heel leuk en ze grenzen aan elkaar dus lekker makkelijk. waar woon je? ik woon in Utrecht.
Liefs Luca

Hoi hoi!

Ik wil zelf ongeveer 6 weken gaan, hoor van meerdere mensen dat je voor Thailand toch echt 3 weken uit moet trekken en ik wil minstens 2 landen bezoeken, vandaar haha. Maar we zouden natuurlijk altijd nog in het begin samen kunnen gaan en dat ik uiteindelijk zelf verder ga.
Ik woon bij Nijmegen in de buurt (: ik geloof dat het volgverzoek op Twitter van jou was of niet? Ik heb je geaccepteerd (:

Liefs!

Hoitjes! ik snap dat je 6 weken wil gaan maar ik moet zelf nog even kijken hoe lang ik maximaal kan maar daar kan ik nu nog niks zinnigs over zeggen. We zouden inderdaad de eerste 3 weken sowieso samen kunnen reizen door thailand. ik zit in het noorden van cambodja maar het is maar een halve dag reizen naar bankok (daar is de grootste luchthaven in omgeving dus lijkt me het goedkoopst voor jou om naartoe te vliegen). het zou dus wel kunnen dat we vanaf daar door thailand reizen en ik dan na 3 weken weer terug ga en jij nog verder gaat reizen. ik heb nog wel een vriendin die heel misschien wel mee wil maar het is de vraag of dat gaat lukken dus ben ik alvast wat aan het kijken op internet naar reismaatjes :slight_smile: ik moet dat dus nog wel even afwachten. ik woon zelf in Utrecht dus dat is wel ver uit elkaar haha. we kunnen wel een keertje skypen en elkaar vast leren kennen! en ja, dat volgverzoek was van mij :wink:

liefs luca

Hoi hoi,

Ja dat snap ik! Ach, we kunnen nog altijd samen beginnen voor drie weken en dat we dan wel zien waar we uitkomen. Ja ik heb ook wel een aantal vriendinnen die roepen “oh leuk, ik wil wel mee!”, maar ik weet dat daar niks van terecht gaat komen, haha. Utrecht is voor mij anderhalf uur met de trein, dus op zich zou het wel kunnen maar we kunnen ook ergens halverwege afspreken, en inderdaad, Skype kan ook gewoon! (: Bangkok is inderdaad goed te bereizen, en qua ticket inderdaad vaak het goedkoopste. Laat maar horen of je een keer een Skype gesprekje wilt hebben
Liefs!