ik-22-v-zoek reisgenoten voor zomer 2006

Haaai,

Ik moet! deze zomer op vakantie! Ik ben van de zon-zee-strand en uitgaan, andere kant ben ik het type cultuur-snuiven.

Dit is HET PLAN: low budget, per auto, ov of ander uitdagend-vervoer. Met minimaal 2 personen (da’s wel handig met foto’s maken… hehe), lekker rondtrekken in Europa of heel de vakantie vastgeplakt zitten in een Europees stadje. Maakt me niet uit. (Al gaan we heel de verkeerde kant op, ik kan overal wel om lachen).

Dit ben ik: 22, v, van origine vietnamees, woonachtig in Zuid-Holland, houd van uitdaging. Doe niet aan sport, maar kan sportief zijn. Zo af en toe bikkelen >>>> geen probleem.
Later als ik groot ben word ik visagiste en daarnaast een echt backpacker.(misschien vinden we in elkaar wel een geschikt vakantie-maatje??)

Mijn interesses: muziek (alles behalve trance), kunst, mode, creatief-achtige dingen, reizen, musea (zijn niet saai!), nieuwe dingen leren/zien.

Ben jij reisgenoot nummer 2, 3 of 4? Mail mij!

Ik heb er in ieder geval zin in!!! :banana: Oja… uitgaan van zomer, is uitgaan van juli of augustus??

helleuw!

ik kwam een paar weken geleden op het briljante idee om ook maar s iets zinnigs te gaan doen deze zomer (juli/aug) das dus interrailen geworden
door europa ) of een paar zones… alleen ik mis eigenlijk nog iemand om mee te gaan!
en jouw id spreekt me eigenlijk wel aan …musea vind ik niet superspannend maar daar kan ik wel mee leven:geek:
kben ook niet Supersportief:P maar zeker niet lui ofzo
voor de rest uhmm nja ik zoek iemand die wel een beetje gek kan doen!
paar dingen over zelf :doe nu visagistenopleiding in haarlem maar woon in de buurt van den haag ben bijna 18:) en ik hou van uitgaan en gek doen!

dat was t wel zo n beetje:D
hoop snel van je te horen!
groetjes Joy

Joy!

Klinkt hartstikke gezellig…! Musea kunnen we skippen…geen probleem… Ik MOET ook niet perse ofzo hoor… Maarre… hoe kunnen we gegevens uitwisselen ofzo… hoe gaat dat hier?

Enn… visagistenopleiding… PERFECTTTT! hahhaha

Ik hoor gauw van je.
Groetjes Clementine

haha jeej;)
gaat miss allemaal wat sneller via msn?
mn email is (niet op letten) [EMAIL=“bitsch_j@hotmail.com”]bitsch_j@hotmail.com!