Reisgenoot Zomer 2006

Hoi hoi,

Ik wil in de zomer van 2006 een rondreis maken door Europa. Met rugzak op en een gezellige, prettig gestoorde reisgenoot. Vind het niet leuk om in mijn uppie te gaan
Ik wil graag richting het zuiden/zuid-oosten om daar te gaan genieten van cultuur, natuur, zon zee strand, stappen, shoppen, relaxen. Ben ik nog wat vergeten?? Gewoon veel lol maken en alleen maar dingen doen die mijn reisgenoot en ik leuk vinden! Ik zit zelf te denken aan ongeveer 4 weken, dat is een beetje afhankelijk van de financiën. Maar hoe langer hoe beter:) Als ik ergens zou kunnen werken, zodat ik langer kan blijven, zou ik dat zeker doen!
Ik wil graag mijn toekomstige reisgenoot goed leren kennen, vandaar dat ik ook al zo vroeg op zoek ben! Ik woon zelf in amsterdam dus het zou handig zijn als jij in/omgeving van a’dam woont, maar woon je helemaal niet in de buurt dan moet je ook zeker reageren!
Ik ben 22 jaar en zoek iemand van mijn leeftijd om mee op reis te gaan

Laat wat van je horen!

Susanna

Hoi Susanna,

Ik heb ook op je vorige berichtje gereageerd. Ik weet niet of je dat hebt gelezen, maar je plan komt overeen met mijn plan om volgend jaar zomer door Europa te gaan trekken. Ik heb ook nog niemand gevonden, die mee wil gaan. Dus je bericht sprak me heel erg aan.

Ik wil graag meer van Europa gaan zien, dan wat ik tot nu toe gezien heb. Ik ben tot nu toe voornamelijk in Frankrijk en Spanje geweest. Dus er is nog genoeg over om te verkennen. Italie of misschien zuid-oost Europa lijken me wel leuk. Ik heb niet echt een voorkeur, als het maar mooi weer is. Dus dan kom je al snel in het zonnige zuiden uit.
Ik wil lekker genieten van cultuur, natuur en natuurlijk van de zon.

Ik ben zelf 20, volgende zomer 21. Dus qua leeftijd komt het in de goede richting. Ik woon op kamers in Den Haag, dus dat is niet al te ver van Amsterdam.

Als het je leuk lijkt om met elkaar in contact te komen dan kun je altijd een emailtje sturen naar [EMAIL=“j_van_den_hurk@hotmail.com”]j_van_den_hurk@hotmail.com

Hopelijk tot later.

Groetjes Janneke