Ik ben op zoek naar iemand die zin heeft om volgend jaar zomer 2006 plusminus 3 a 4 weken te reizen en meer van Europa / de wereld te zien. Ik sta open voor allerlei ideeen: met een rugzakje door Italie (!) treinen / liften of vrijwilligerswerk doen in Zuid-Amerika. Het maakt me niet uit, zolang het maar mogelijk is! Het liefst ga ik met een jongen of meisje tussen de 18 en 25 jaar die net als ik weinig tot geen ervaring heeft met reizen.
Voordat ik het vergeet: ik ben een sociale jongen van 21 jaar, ik studeer in Utrecht, maar woon op kamers in Den Bosch en ik loop al langer met het idee om eens wat anders en avontuurlijkers te doen dan een appartementvakantie aan de Middellandse zee.
Dus wil jij ook al een tijdje reizen, maar ‘komt het er niet van’, dan zou ik het leuk vinden als je me een mailtje stuurt!
Misschien is het ook wel iets voor mij. Ik zit al wel wat gerichter te denken qua bestemming, maar wie weet. Voeg me maar toe op msn: kommilfoofan [at] hotmail.com
Ik was eerlijk gezegd nog niet bezig met het bedenken wat volgend jaar zomer wil gaan doen. Jouw oproepje ziet er wel aantrekkelijk uit. Ik hou er wel van om van die trekreizen te doen. Ik ben afgelopen April to Juni in Ghana geweest voor mijn studie, ik heb bijna heel het land gezien, deze reis heb ik ook zelf op poten moeten zetten, dus heb al wel iets van ervaring, maar blijft ook nog beperkt.
Waar ik precies heen zou willen, maakt me niet veel uit. Ik heb nog genoeg landen niet gezien. Hoe je zo’n reis gaat doen maakt ook niet zo uit, maar van liften ben ik geen voorstander.
Ik zal me trouwens even voorstellen: Ik ben Inger ben 20 jaar. Studeer HBO-verpleegkunde in Leiden, ik ga beginnen met afstuderen. Ik woon ook op kamers in Leiden.
Laat vooral wat van je horen, ik zou wel meer willen weten waar je voorkeuren naar uitgaan en wat voor ideeen je allemaal al hebt bedacht.
Groetjes Inger
ps. misschien is mijn e-mail adres handig: [EMAIL=“niet_boeiend@hotmail.com”]niet_boeiend@hotmail.com (ja hij bestaat echt, heb hem al vanaf mn 14de) als je msn hebt kun je me met dit adres toevoegen
Wat dacht je van boedapest?
qua prijs zeer aantrekkelijk, en het is zo mooi!
Ik ben er nog nooit geweest maar het oosten heeft altijd mijn voorkeur gehad, ik ben een trouwe tsjechie ganger, hehe.
Ik ben 18, en wil zo graag de wereld rond! Ik ben tot nu toe alleen nog in Europa geweest maar je moet toch ergens beginnen. In Januari ga ik naar Zuid-Amerika, maar zomer 2006 staat nog open.
Ik zou het super vinden om volgende zomer ook een seindelijk een reis te kunnen maken. Als je nog steeds iemand zoekt om de zomer mee door te brengen dan stuur je maar iets. IK ben een sociaal meiske van 22 jaar die net afgestudeerd is en nog nooit de kans gehad heeft om eens een echt reis te maken.
Je moe maar eens iets sturen als je meer wil weten.
[EMAIL=“Deborahvandenberghe@hotmail.com”]Deborahvandenberghe@hotmail.com
Via een meisje hier op het forum die mij een mail gestuurd heeft, kwam ik er achter dat ik inderdaad hier een oproep had geplaatst in juli. Ik kwam er ook achter dat er een aantal mensen gereageerd hadden, dat ik niet verwacht haha! Maar in iig bedankt voor de reacties, leuk. Alleen ik heb eigenlijk in juli mijn vriendinnetje ervan kan kunnen overtuigen om mee te gaan, wat ik niet verwacht had! Ik ga nu vrijwilligerswerk doen in Thailand via SIW (voor de geinteresseerden www.siw.nl!). Als je daar meer info over wilt hebben, dan mag je me altijd mailen of msnen. Okee, iedereen veel succes met zoeken!