Ik ben op zoek naar iemand die zin heeft om volgend jaar zomer 2006 plusminus 3 a 4 weken te reizen en meer van Europa / de wereld te zien. Ik sta open voor allerlei ideeen: met een rugzakje door Italie (!) treinen / liften of vrijwilligerswerk doen in Zuid-Amerika. Het maakt me niet uit, zolang het maar mogelijk is! Het liefst ga ik met een jongen of meisje tussen de 18 en 25 jaar die net als ik weinig tot geen ervaring heeft met reizen.
Voordat ik het vergeet: ik ben een sociale jongen van 21 jaar, ik studeer in Utrecht, maar woon op kamers in Den Bosch en ik loop al langer met het idee om eens wat anders en avontuurlijkers te doen dan een appartementvakantie aan de Middellandse zee.
Dus wil jij ook al een tijdje reizen, maar ‘komt het er niet van’, dan zou ik het leuk vinden als je me een mailtje stuurt!
Misschien is het ook wel iets voor mij. Ik zit al wel wat gerichter te denken qua bestemming, maar wie weet. Voeg me maar toe op msn: kommilfoofan [at] hotmail.com
Ik was eerlijk gezegd nog niet bezig met het bedenken wat volgend jaar zomer wil gaan doen. Jouw oproepje ziet er wel aantrekkelijk uit. Ik hou er wel van om van die trekreizen te doen. Ik ben afgelopen April to Juni in Ghana geweest voor mijn studie, ik heb bijna heel het land gezien, deze reis heb ik ook zelf op poten moeten zetten, dus heb al wel iets van ervaring, maar blijft ook nog beperkt.
Waar ik precies heen zou willen, maakt me niet veel uit. Ik heb nog genoeg landen niet gezien. Hoe je zo’n reis gaat doen maakt ook niet zo uit, maar van liften ben ik geen voorstander.
Ik zal me trouwens even voorstellen: Ik ben Inger ben 20 jaar. Studeer HBO-verpleegkunde in Leiden, ik ga beginnen met afstuderen. Ik woon ook op kamers in Leiden.
Laat vooral wat van je horen, ik zou wel meer willen weten waar je voorkeuren naar uitgaan en wat voor ideeen je allemaal al hebt bedacht.
Groetjes Inger