Reisgenoot voor zomer 2006

hallo iedereen,

ik wil in de zomer van 2006 een zwerfreis maken door europa. Gewoon met rugzak en een gezellige riesgenoot. Ik wil richting het zuiden en daar dan genieten van cultuur, natuur, zon zee en strand, shoppen, stappen, relaxen, ben ik nog wat vergeten?? Wil er een aantal weken écht tussenuit zodat ik uitgerust en voldaan terug kan komen. heb er zeker 4 weken de tijd voor en misschien nog wel langer…! (hoe langer hoe beter zou ik zo zeggen;)) Dat is een beejte afhankelijk van de kosten.
Hoe is wil reizen heb ik nog niet gepland wel zo een paar ideeën. Ik vind het al heerlijk om gewoon onderweg te zijn, met de trein, bus, boot (?), benewagen liftend het maakt niet uit!
Ik ben nu 22 jaar (volgende zomer dus 23), student meubel & interieurbouw en woon in amsterdam. Het leukst zou zijn als jij in/omgeving amsterdam woont zodat we elkaar goed kunnen leren kennen voordat we op reis gaan! Dat vind ik wel belangrijk. Maar woon je in bijv. Maastricht dan moet je ook vooral reageren!

Hoop snel iets te horen want ik heb er zin in!

groetjes Susanna

Hoi Susanna,

De zomer van 2006 is nog ver weg, maar ik heb er al wel over na zitten denken. Ik wil zelf ook door Europa gaan reizen, met de trein of bus. Maar ik heb nog niemand gevonden die met me meer wil. Dus je berichtje sprak me wel aan.
Lekker genieten van cultuur, natuur en natuurlijk van de zon. Het klinkt super. Ik ben zelf al verschillende keren in Frankrijk en Spanje geweest, dus ik wil wel eens wat anders van Europa zien. Italie of misschien oost en zuid-oost Europa lijken me wel leuk, maar ik heb niet echt een voorkeur.
Ik ben zelf 20, volgende zomer 21. Dus qua leeftijd komt het in de goede richting.

Als het je leuk lijkt om met elkaar in contact te komen dan kun je altijd een emailtje sturen naar [EMAIL=“j_van_den_hurk@hotmail.com”]j_van_den_hurk@hotmail.com

Hopelijk tot later.

Groetjes Janneke