Ik vroeg me af of er iemand is die als tussenstop op de reis naar New York een paar dagen Ijsland eraan toe heeft gevoegd.
Dit is namelijk ons plan voor in november 2014. Er zijn verschillende organisaties die dit aanbieden maar wij willen dit, om kosten te besparen, dit zelf organiseren. Daarom hoor ik graag tips hoe dit aan te pakken. We zijn van plan om een dag of 3 te blijven, welke hoogtepunten zijn in deze dagen aan te raden?
Ik heb dat in oktober 2011 gedaan, inderdaad met iceland air. Eerst 3 nachten ijsland, daarna 4 in new york. Ik weet niet hoe het kwa weer is in november, maar toen wij er waren regende het de helft van de tijd. In combinatie met een paar graden boven nul was dat niet heel erg relaxed De rest van de tijd droog en alles zag er toen schitterend uit.
Vanuit Reykjavik kan je je een paar dagen lang prima vermaken. Check bijvoorbeeld:
Het verste wat wij zijn geweest is de plaats Vik.
Ik vond het een erg leuke trip, echter wat kort voor beide bestemmingen. New York ben ik afgelopen jaar nog een keer geweest, IJsland hoop ik deze of volgende zomer nog een keer heen te gaan voor 1,5 week.
Wij hebben dat pas gedaan in september. Goed te doen hoor. Voor Ijsland kan je het beste wel een auto huren.
Lees anders onze reisverslagen: Ijsland, Toronto, NY