7x Side ook nog in Club Nena geweest toevallig?? (15km bij Side uit de buurt)
@Filiz: Ik wist helemaal niet dat jij zo jong was!!!
x
Ja idd Filiz, ik dacht dat je iets ouder was dan mij
haha ja ik kom erg volwassen overā¦hahaha nee grapjeā¦
nee wordt deze zomer pas 19ā¦
@missymayā¦nee daar ben ik nog nooit geweestā¦miss iets voor in de toekomst.
ben 3 x in corolla geweest, 1x in kamilya, 1x in club voyag selge beach, 1x in asteria en een keer bij mn vriend thuisā¦
liefs
filiz
Even voor alle mensen die in Foca geweest zijn en Selda kennen:
Selda werkt nu als hostess voor Arke/Holl Int in Gumbet/Turgutreis
Dus als je daar naar toe gaat en je wilt haar een plezier doen,
neem dan Hollandse kaas, drop, borrelnootjes of stroopwafels voor haar mee.
Doe ik!
Ik kan natuurlijk niet achterblijven.
ik ben bloem, nu 23 jaar oud.
vorig jaar was ik nog nooit in turkije geweest
begin juni 11 dagen WOW beach club op bodrum, alleen
3 dagen thuis
toen 8 dagen met mn moeder naar hetzelfde hotel
sept 2005 2 weken hetzelfde hotel
dec. 10 dagen, waarvan 2 in ankara, en de rest in alanya en side
feb. 2006 8 dagen alanya,
en in april vertrokken voor onbepaalde tijdā¦
eerst Kalkan, toen marmaris en uiteindelijk gumbet.
thuis dus, helaas nu weer terug in NL vanwege bedreigingen van mn turkse ex-vriend
en nu echt ziek en depressief van de heiwee naar huis (gumbet)
en wanneer weer terug�? Geen idee, als het weer veilig is voor mij???
@Turkijehotels: Ik kwam Selda inderdaad gister tegen op de luchthaven! Als ik dit eerder had geweten, dan had ik zeker iets voor haar meegenomen!!! Maar ik ga in augustus weer, dus dat komt wel goed
x
HĆ© Bep en Mk, dit topic bedoelde je denk ik, hier staat meer info op over iedereen! Xx Mar
Mar!!! TOPPERTJE!!!
@MK ja deze bedoel ik dus!!! Kan je lezen wie we zijn allemaal, een beetje onzel achtergrond ed!!
Ze had mij ook niet verteld dat ze weer in Turkije zat, dus mijn verbazing was groot toen ze ineens om mijn nek hing op het vliegveld van Bodrum.
Gelukkig kwam mijn zoon een weekje later naar Gumbet en heb ik hem de bestelling voor Selda doorgegeven.
Hij gaat trouwens komende zaterdag weer terug naar Gumbet, en ik heb selda al gebeld ( kreeg weer een boodschappenlijstje van haar)
Hallo, Ik ben Hennie Veenstra. Ik ben 54 jaar en werk fulltime bij een hefbrugfabrikant in het hoge noorden (Friesland), waarbij ik samen met een collega de crediteurenadministratie run.
Ik ben ook helemaal verknocht aan Turkije.
We zijn de 1e keer in oktober 2005 naar Marmaris geweest. 8 dagen maar dat beleek veelste kort te zijn. In 2006 zijn we naar Konakli hotel Titan Garden geweest. Ook dat beviel natuurlijk heel erg goed.
In april 2007 zijn we naar Kusadasi Hotel Korumar geweest. Dit is zo goed bevallen dat we onze 3 kinderen samen met hun echtgenotes en onze kleinzoon hebben uitgenodigd om in mei 2008 weer naar Kusadasi te gaan.
Wij trakteren daarop omdat we 30 jaar getrouwd zijn in december.
Het lijkt hun helemaal geweldig mede naar aanleiding van de verhalen die wij erover vertellen.
Korumar was een uitstekend hotel met goede service, heerlijk eten en een geweldige ligging.
Ik hoop dat onze kinderen net zo van deze vakantie zullen genieten als wij vorig jaar hebben gedaan.
Dus Korumar tot mei 2008 (15 dagen) Het was geweldig.:nod:
Trouwens we hebben het er nu al over om over een paar jaar te overwinteren in Turkije.
Hennie Veenstra
Kun jij mij iets vertellen hoe het daar in de winter is met de temperatuur de opening van restaurantjes en winkeltjes etc.
We zijn van plan om daar te gaan overwintere. Maar wat zijn daar de beste maanden voor?
We dachten zel 29 dagen naar Alanya te gaan van 29 maart tot en met 26 april 2008.
Groetjes Hennie Veenstra
Ik las dit net terug! Dat is alweer een tijd geleden
Inmiddels zijn we 22 en 24, woon ik sinds 2 maanden in Manavgat, zijn we alweer bijna 9 maanden getrouwd, hebben we 15 maanden diensttijd samen volbracht, en hebben we een maand terug een prachtig trouwfeest gehad