Iets over jezelf

Misschien ken je hem(Mario) dan wel, aangezien jullie ook in Phokaia geweest zijn.
Zou toevallig zijn als het net in de zelfde tijd als ons was, maar je weet maar nooit.

http://www.vakantie-pagina.com/xbar.jpg

Is een foto uit de x-bar trouwens

En Linda, zit de Pane Vino aan de zeekant of aan de andere kant van het Oranje cafe?

mm Nee sorry ik ken hem niet… Wij waren in Foca in Juli 2004…

x

Mijn naam wil ik graag op “Irene” houden.

Ben 44 jaar en heb 2 kinderen.

De eerste maal Turkije was met mijn vriendin in Kiris/Kemer waar ik totaal verliefd werd op een mooie lieve reisleider.
Deze "relatie"bestaat nog steeds, maar is helaas waanzinnig complex :cry:

Ben nog 1 maal in dit mooie hotel geweest, maar het centrum van Kemer beviel mij beter.

Kiris Alinda Beach Hotel in Kiris/Kemer 2x
Kemer Dream Hotel 1x
Rose Beach Residence Kemer 1x
Grand Gül Beach Hotel Kemer 1x

Kemer Dream is een heel gezellig hotel.
De laatste 2 vond ik persoonlijk de minst gezellige.
(Aan de buitenrand van Kemer)

Verder vind ik Kemer zelf heel gezellig, lekker langs de boulevard richting haven en Moonlightpark.
*Na die eerste keer, wilde ik steeds weer terug. *
Of het deze keer weer Kemer wordt, weet ik niet. Heb laatst Side by Dark mogen aanschouwen en daar wil ik dus meer van zien.

*Selamlar:o *

Ik wil ook wel iets over mijzelf kwijt. Mijn naam is “toos”, vier mijn verjaardag in turkije en wordt dan 44 jaar, ben bijna 25 jaar getrouwd en heb 2 kinderen.
We zijn 5 jaar geleden voor het eerst naar Bodrum gegaan en op slag verliefd
geworden op het land, de gastvrijheid en de vriendelijkheid van de mensen daar.
De hotels waar we zijn geweest lagen allemaal in de omgeving van Bodrum.

• 2002 Foreverclub
  • 2003 Crystalclub en Panclub ( beide in Gumusluk,ligt vlak bij Yalikavak)
    dit was een apart verhaal want we hadden een zogenaamde “bingo” geboekt. Dit hield volgens Corendon in dat je niet van te voren weet in welk hotel je komt, maar wel in 1 van de hotels op de site of in hun gids. We kwamen in Crystalclub terecht, wat dus nergens vermeld stond, dit leek wel een truckershotel boven op een berg van god en alle mensen verlaten, zijn toen overgeboekt naar Panclub, waarvan verteld werd dat dit een 4 sterren resort was wat net een week open was. We zijn daar naar toegegaan,
    het klopte wel dat het een week open was maar ze waren vergeten te vertellen dat het 3 jaar dicht was geweest. Alles was te vies om aan te pakken, maar ondanks alles hebben we daar toch een geweldige vakantie gehad. Overigens Panclub bestaat nog wel maar onder een andere naam.

*2004 Foreverclub
*2005 Aegean Dream (turgutreis) waren daar in juni en oktober.
*2006 Aegean Dream, zijn aan het aftellen gaan daar eind juni naar toe.:RockOn:

Nou dan ik ook maar.
Mijn naam is Dorine mijn leeftijd is, ik geloof dat ik daar zelf nog niet achter ben soms 18 en soms 80, maar mijn leeftijd is er tussenin.
5 jaar geleden zijn wij voor het eerst naar Turkije gegaan, en dat was ons heel slecht bevallen. Pfffff wat was het heet in Alanya in juli nooit meer… we waren de dagen aan het aftellen 8 dagen Club paradiso.
Het jaar daarop weer een poging gewaagd 8 dagen Club Voyage Bodrum,
het was een top vakantie veel te snel om.
Het jaar daarop, toch nog huiverig maar weer 12 dagen geboekt naar Hotel aqua fantasie net gerenoveerd we hebben het daar helemaal top gehad ondanks de vele kinderziektes.
Vorig jaar 12 dagen hotel Club Forever veeeeeeel te kort achteraf we zijn dan ook in de herftvakantie terug gegaan voor 8 dagen.
Dit jaar… nog 6 weken dus aftellen, naar La Blache tenminste dat hopen wij
als het klaar is tegen 27 juni, voor wat ik nu begrijp zijn ze nog steeds met honderd man aan het bouwen, en is de openingsdatum alweer uitgesteld naar 2 juni. En dan hoop ik nog eind september 8 dagen te gaan maar waarheen dat weet ik nog niet dat zal wel een last minute worden.

Zal ook iets over mezelf vertellen.
Ik ben Fransijn, gescheiden en ik ben moeder van een zoon van 23 en een dochter van 22.
Werk fulltime in het basisonderwijs.
Kom sinds 1998 in Turkije.
Ben in Istanbul geweest en Kusadasi.
Hier heb ik veel gezien en veel genoten.
In begin 2003 voor het eerst in Side geweest, waar ik Ercan en z’n broers heb leren kennen. Eerst was het gewoon als vrienden omgegaan en dat werd daarna iets heel moois. Hoewel we ook onze downs hebben gehad.
En het blijft natuurlijk een gecompliceerde constructie zo’n relatie op afstand.
Toch ligt mijn hart in Side en zal steeds terug blijven gaan.
De omgeving geeft mij innerlijke rust, die ik hier niet vind.

Op 10 juli zal ik weer richting Side gaan.

Door omstandigheden is het voor mij nog niet mogelijk om permanent naar Side te gaan, maar ik hoop dat dit ooit wel zal kunnen.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Vermits iedereen in een ‘open’ bui is, ik dan ook maar. Ik ben dus Geert, 49 jaar, al 28 jaar getrouwd met een schitterende vrouw en vader van twee volwassen kinderen (26 en 24) en sinds 1 maand voor de eerste keer grootvader. Ik heb zowel in Nederland als Engeland gewerkt en gestudeerd en ben voor mijn beroep vaak op reis.
Onze gezinsvakantie gaat echter steevast richting zuiden en dat al bijna 30 jaar. Het begon met de Provence (vele jaren) en daarna kwamen Spanje, Italie, Griekenland, Jordanië, Florida. Turkije ontdekten we ongeveer 10 jaar geleden en sindsdien proberen we elk jaar een weekje te gaan. Meestal is dit in het najaar. We waren in Istanbul, Kusadasi, Bodrum, Gumbet, Antalya, Side. Als stad en vakantieomgeving is Bodrum met het schiereiland en het leuke en rustige Bitez ons het meest bevallen. De beste hotels waren Sheraton Voyager in Antalya en Arum in Side. Op cultureel gebied gaat er niets boven Efese, maar de archeologische musea van Selcuk en Antalya waren eveneens toppers. Wat ons zo boeit in Turkijë ? een combinatie van alles: zon-cultuur-gastronomie-natuur-hotelinfrastructuur tegen een gunstige prijs en natuurlijk de turken zelf.
Wij blijven ondanks alle negatieve berichten voorlopig verder naar Turkije komen (ons novemberverlof is al geboekt), maar er zijn wel enkele kritische factoren : veiligheid, prijszetting en sfeer moeten ‘prettig’ blijven. Dat is bijvoorbeeld de reden dat we niet zo vlug meer naar Jordanië zullen reizen, hoewel een vakantie in dit land in alle opzichten spectaculair is.

Het leuke is dat ook onze kinderen sinds enkele jaren en los van ons, want we waren er nooit samen, Turkijë hebben ontdekt. Ben benieuwd wat het met mijn kleinzoon wordt.

Geert

Vertrek zaterdag, dus ja dan ben ik er!! Tot dan! Liefs Linda

Nou ik zal ook maar es wat over mezelf vertellen haha :smiley:
Ik ben Mayra, ben 19 jaar en studeer Logopedie (eerste jaars).
Heb sinds vorig jaar een schat van een Turkse vriend (ontmoet op vakantie, meteen pats boem raak hihi) heb hem toen een tijd niet gezien, maar wel veel contact gehad…en 2weken geleden weer bij hem geweest!! Nu moet ik weer tot oktober wachten (en vooral sparen…) tot ik me askim weer kan zien…maar we houden vol :wink:
Was nog nooit naar Turkije geweest en ik wilde al Turks leren en het was al me favo land (was toendertijd verliefd op een Turkse jongen in Nederland hihi).
3 jaar geleden eindelijk naar Turkije geweest en ben alleen maar gekker geworden op het land, de taal, de mensen alles!! (en me vriend natuurlijk hihi ;))

2004 - Hotel Caretta Beldibi (bij Kemer)
2005 - Hotel/Club Nena - Manavgat/Side
2006 - Hote/Club Nena - Manavgat/Side (12 oktober weer ;))

Heb je nog vragen, stuur maar berichtje ofzo hihi :wink:

xxxx Mayra

Jacquelientje…2 juni…Alanya

Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet

Linda, wanneer ga je dan, je staat niet in het lijstje!!

:wave:

Ben ik de eerste… 20 Mei Gümbet

Zet je gerust ook in het lijstje !

Lijstje staat op “Veel plezier-Welkom thuis”
:wave:

Hallo, mijn naam is Leni, ben getrouwd, 61 jaar en kom al sinds 1980 in Turkije. Het eerste jaar waren we door kennissen uitgenodigd. We gingen met de auto en verbleven in een hotel in Edirne, waar we door de kennissen werden opgehaald en samen reden we naar Guzelcamli dichtbij Kusadasi, waar we bij de dochter in huis verbleven. Haar man werkte bij het Milipark, waar ook het mooiste strand van Turkije is. Vinden wij.
De hele omgeving (Kusadasi was nog maar een kleine vissersplaats), Efes, Selcuk, Aphrodisias, Pamukale,Bodrum, Priene, en ga zo maar door, alles bekeken.Sinds dat jaar komen we elke 2 a 3 jaar in Turkije, eerst met een vouwwagen met de kinderen en sinds de kinderen niet meer meegaan, met auto en caravan. We zijn een paar keer in Istanbul geweest, en verder rondgetrokken naar Urgup(sprookjesachtig) Antalya, Kemer, Myra, Fethye, marmaris, en dat allemaal van camping naar camping. De mooiste plek vinden we nog steeds “ons strand”. Waarom Turkije? Een voorbeeld: In 2004 hadden we bij de douane in Ipsala alle handelingen klaar(auto en caravan ingeklaard, visum e.d.) toen we bij het eerste lege en niet meer gebruikte tankstation onze caravan onder de luifel geplaatst hadden om iets te eten. We hadden ons eten bijna op, kwam er een meisje van ongeveer 12 jaar op ons af. Ze had pruimen geplukt en gaf ons een grote zak met de net geplukte pruimen.
Zomaar. Mijn man en ik keken elkaar aan en zeiden: We zijn weer thuis.
Meer hoef ik er niet over te zeggen

*Wat leuk, om dit allemaal te lezen. *
Nou, ik ook dan maar

*Mijn naam is Marja, 50 jaar, maar dat wisten de meesten van jullie al, werk full-time, en mijn (2e) man en ik zijn net twee dagen terug van onze 10e x Turkije. *

We hebben bij elkaar 5 kinderen (3 zoons van mij van 27, 23 en 20 jaar, en een dochter 29 en een zoon 26 van mijn man. Ze wonen allemaal, behalve de jongste van 20, op zichzelf, die van 20 woont sinds een half jaartje bij ons, daarvoor bij z’n vader) En allemaal een vaste relatie, dus bij elkaar zijn het er best wel veel! We wonen ook hier vlak bij het strand.

Sinds een jaartje of 6 Turkije “ontdekt”. Tussendoor nog een keer een uitstapje gemaakt naar Tunesië, maar dat was een grote vergissing.

Ik weet de volgorde niet meer zo goed,
Hotel Maritim, Avsallar, Alanya
Hotel Megaron Beach, ???, ook bij Alanya
Hotel Linda, Side Titreangöl (schrijf je dat zo?)
Hotel Beldiana, Beldibi, Kemer
en 5 x Hotel Club Sardunya, Ortakent bij Bodrum
En verleden week dus App. Leomar in Marmaris.
Ik hoef niet uit te leggen waar onze voorkeur ligt, denk ik!

Maar ook “ons” hotel Sardunya (onze jongste kat heet Dunya!) is nu bijna volledig in bezit genomen door de russen, vandaar dat we er dit jaar voor gekozen hebben om eens naar Marmaris te gaan. Idd weinig russen (nu iig), maar wel erg toeristisch.
Wel gezellig uitgaan, eten, zonnen en een geweldig app, waar we ons helemaal thuis voelen (dank je wel Leo en Marjan), maar naar mijn smaak een iets te hoog “broodje van Kootje” gehalte in Marmaris. Ik hoop dat ik niemand beledig met die opmerking. Maar ik ga zeker nog een keer terug naar Marmaris, en nog wel vaker ook, denk ik.

Verder hebben mijn man en ik ook hier in Nederland een aantal Turkse vrienden, waarvan er een waarschijnlijk nog dit jaar terug gaat naar Turkije, Hij gaat dan bij de stad Isparta wonen, en volgens hem is het daar vreselijk mooi, dus hoop ik hem daar ook een keer op te kunnen zoeken.
*En o ja, het Turkije gevoel: Als je uit het vliegtuig stapt, maakt niet uit op welk vliegveld, een keer diep in en uit ademen, en dan voelen *
Ik Ben Weer Thuis!!!
Xx Mar

edit

Hoe zet je die reden daar bij waarom je je bericht hebt gewijzigd ?

Uhmm ik deed edit en toen stond dat erbij ergens haha :stuck_out_tongue: zal zo ff voor je kijken :wink:

edit Bij go advanced moet je dan klikken en dan staat er reden voor aanpassing ;):smiley:

Ok, bedankt !

En sorry, was ff off topic…

leuk idee inderdaad…ik wil me ook nog wel even voorstellen.

mijn naam is filiz en ik ben 18 jaar (nog 3 maandjes) ook een van de jongste hier dus.
ik ben niet getrouwd en heb dan ook nog geen kinderen…

mijn eerste keer naar turkije was in 1997…een stuk jonger was ik toen en toch al verkocht:)
maar goed het jaar erna gingen we weeg gewoon naar spanje…je kan moeilijk alleen op vakantie gaan als je 1o bent ofzo…

in het voorjaar van 2003 ben ik met een vriedin en haar ouders geweest…toen is mn verslaving echt begonnen.

ik ben ondertussen geweest in:

1x alanya
2x belek
1x kusadasi
7x side

groetjes

filiz