*Wat leuk, om dit allemaal te lezen. *
Nou, ik ook dan maar
*Mijn naam is Marja, 50 jaar, maar dat wisten de meesten van jullie al, werk full-time, en mijn (2e) man en ik zijn net twee dagen terug van onze 10e x Turkije. *
We hebben bij elkaar 5 kinderen (3 zoons van mij van 27, 23 en 20 jaar, en een dochter 29 en een zoon 26 van mijn man. Ze wonen allemaal, behalve de jongste van 20, op zichzelf, die van 20 woont sinds een half jaartje bij ons, daarvoor bij z’n vader) En allemaal een vaste relatie, dus bij elkaar zijn het er best wel veel! We wonen ook hier vlak bij het strand.
Sinds een jaartje of 6 Turkije “ontdekt”. Tussendoor nog een keer een uitstapje gemaakt naar Tunesië, maar dat was een grote vergissing.
Ik weet de volgorde niet meer zo goed,
Hotel Maritim, Avsallar, Alanya
Hotel Megaron Beach, ???, ook bij Alanya
Hotel Linda, Side Titreangöl (schrijf je dat zo?)
Hotel Beldiana, Beldibi, Kemer
en 5 x Hotel Club Sardunya, Ortakent bij Bodrum
En verleden week dus App. Leomar in Marmaris.
Ik hoef niet uit te leggen waar onze voorkeur ligt, denk ik!
Maar ook “ons” hotel Sardunya (onze jongste kat heet Dunya!) is nu bijna volledig in bezit genomen door de russen, vandaar dat we er dit jaar voor gekozen hebben om eens naar Marmaris te gaan. Idd weinig russen (nu iig), maar wel erg toeristisch.
Wel gezellig uitgaan, eten, zonnen en een geweldig app, waar we ons helemaal thuis voelen (dank je wel Leo en Marjan), maar naar mijn smaak een iets te hoog “broodje van Kootje” gehalte in Marmaris. Ik hoop dat ik niemand beledig met die opmerking. Maar ik ga zeker nog een keer terug naar Marmaris, en nog wel vaker ook, denk ik.
Verder hebben mijn man en ik ook hier in Nederland een aantal Turkse vrienden, waarvan er een waarschijnlijk nog dit jaar terug gaat naar Turkije, Hij gaat dan bij de stad Isparta wonen, en volgens hem is het daar vreselijk mooi, dus hoop ik hem daar ook een keer op te kunnen zoeken.
*En o ja, het Turkije gevoel: Als je uit het vliegtuig stapt, maakt niet uit op welk vliegveld, een keer diep in en uit ademen, en dan voelen *
Ik Ben Weer Thuis!!!
Xx Mar