Ierland, volgende week donderdag 1feb

Hallo Allemaal,

Wij (3 lui uit zwolle en omgeving, leeftijd 19 - 23) gaan volgende week donderdag 1februari met ryanair vlucht dusseldorf(weeze) -> shannon naar ierland toe!
We nodigen iedereen uit die mee wil gaan om dezelfde vlucht te boeken (nu nog 2x1cent +belastingen+creditcardkosten = 24.98eur, nu niet meer… 39eur) op www.ryanair.com .
Lijk me leuk om te zien hoeveel mensen daar op in gaan! De terugvlucht is overigens 3februari alweer, het wordt 1 dagje stappen in Ennis (of iets anders), maarja dat kan je natuurlijk zelf weten wanneer je terug gaat.

Idee :

15.50u trein Zwolle - Venray (fiets in trein) (meeten in Venray?)
18.00u Venray - Airport Niederrhein (weeze) op de fiets! (20km fietsen)
<20u Airport Weeze inchecken en even wat drinken voor vlucht 22.25u
23.14u Shannon, Ireland, lopen naar hotel 5km afstand (http://www.irishcourthotel.com/shannon_hotel_ballycasey_clare.php)
01.00u maffen
10.00u Bus naar Ennis (of iets anders)

–Daar drinken, eten, evt fiets huren ( www.ennisrentabike.com ) om de omgeving te verkennen.

's avonds rond 23u met de bus weer terug naar het vliegveld om daar de nacht door te brengen en om 5.30 in te checken voor de vlucht van 7.30u. Eenmaal weer in Duitsland zelfde als op de heenweg, alleen dan anderson:)

Laat even een berichtje achter als het je wat lijkt!

Groetjes!

sms +353876241219

Jammer dat ik dat nu pas zie anders was ik best mee gegaan!
hoeveel mensen gingen er uiteindelijk mee?
en hoe was het??

Niemand heeft gereageerd dus we zijn gezellig met z’n drieen gegaan:) Net thuis, nu flink moe! Maar het was wel erg mooi! Jammer dat je het pas zo laat ziet!