Ik ben van plan om in februari (zo rond 16 februari) zo’n 4a5 daagjes naar Ierland te gaan. Ik wil op Cork aanvliegen en dan met een autootje de omgeving verkennen (Ring of Kerry etc).
Loop met de gedachte om in Ierland te gaan werken en wil het eens gaan bekijken.
Heeft er iemand zin om met mij mee te gaan?
Ik ben een vrouw en 30 jaar.
Greetz! :biggrin:
Hallo,
Ben je er ooit eerder geweest?
Ik namelijk een paar jaar geleden; ook vanuit Cork met de auto richting de Ring. Toen ben ik 1 dag in Kerry geweest, maar heb ik me wel voorgenomen er nog eens heen te gaan.
Het idee om in de carnavalsperiode het land te ontvluchten en dan nog wel richting Ierland klinkt me daarom helemaal niet verkeerd in de oren.
Wat zijn je precieze plannen daar?!
Eigenlijk geen, ik ben meer een persoon zo van ik zie wel. Vaak is het toch zo dat als je in het land bent dat je van anderen hoort; daar moet je naar toe gaan. Dus alleen een globaal plan, vlucht naar Cork en een autootje huren, B&B of hostels blijven slapen.
Ik ben nog nooit in Ierland geweest.
Oh is het dan carnaval?? Kom uit het westen dus heb geen idee :teeth:
Vertel eens wat meer over jezelf, hoe oud ben je?
Groetjes!
hoihoi, ik ben Wilfred en moet bekennen dat deze oproep mij wel goed in de oortjes klinkt ;). Ik weet niet of jullie al eea hebben besproken…? Kan mezelf natuurlijk even voorstellen via (prive) mail om zo elkaar beter te leren kennen. Ik hoor 't wel…
groetjes, Wilfred.