Ierland per OV westkust (5 dagen)

Hoi allemaal,

Na meerdere keren in Ierland te zijn geweest wil ik nu een stukje gaan ontdekken wat ik nog niet gezien heb. Ik heb in december een weekje vrij en dat wil ik dus goed gaan benutten. Onderstaand is mijn reisroute:

30 november
Eindhoven-Dublin
Citylink bus Dublin-Galway (aankomst 15:45)
Rest van de dag Galway bezoeken

1 december
Tour georganiseerd door Galway Tour Company. Tour doet aan:
Ross Errily Friary, Ballymagibbon Cairn, Glebe Stone Circle, Cong Village en Abbey&Woods, Lough Nafooey Valley Route, Leenane&Killary HArbour, Inagh Valley en Quiet Man Bridge.

2 december
Galway-Londonderry met Bus Eireann (lijn 64)
Bus rijdt o.a. via Sligo en Donegal
Aankomst Derry is 14:15, rest van de dag Derry bezoeken

3 december
Giant Couseway tour

4 december
Derry-Dublin Airport
Vlucht DUB-EIN of BFS-AMS
Bus naar Dublin Airport is volgens schema om 10:40 op de airport. Mijn vlucht vertrekt om 12:15. is dit te laat denken jullie?

Een druk schema dus. Zouden jullie dit aanraden of hebben jullie nog tips? Het enige waar ik mee zit is of ik niet 5 dagen in de regen rondloop en of ik mijn terugvlucht wel zou halen (hoe betrouwbaar is Goldline Express?)

Hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Ben net terug, en de trip was fantastisch! Absoluut de moeite waard… Misschien 2 nachten extra in Galway en 1 in Derry, en hij had helemaal perfect geweest… Terug gevlogen DLY-STN-EIN, ging perfect. Voor inhoudelijke vragen of voor mensen die deze trip ook willen maken PB gerust!