Ierland gecombineerd met Londen

Hello,

Ik ben gloednieuw hier op dit forum en zit met het volgende.
Ik treed in het huwelijk op 19 juni en daarna willen wij met z’n tweetjes een huwelijksreis maken richting Ierland. We willen dit combineren met 3 dagen Londen, maar zijn er dus nog niet uit of we dit voor of na Ierland gaan doen.

We kunnen vertrekken op dinsdag 22 juni en moeten tenlaatste op vrijdag 2 juni terug zijn ('s morgens) We zijn 26 en 28 jaar oud en willen dus geen oudbollige, georganiseerde reis met een bus of zo.

We hebben dus 7 à 8 dagen te spenderen in Ierland maar ik ken er nog niks van en heb dus ook geen idee waar ik naar toe wil. Ik heb hier al wat zitten rondkijken en ik veronderstel dat de westkust het meest bij ons zou passen.

Indien er iemand tips heeft ivm welke streek in Ierland te bezoeken en of we Londen beter voor of na Ierland doen, laat het gerust even weten.

Jonas

Beste Jonas,

Als eerste gefeliciteerd! Kijk eens op www.onbekend-ierland.nl onder reizen op maat. We kunnen zeker iets onvergetelijks voor jullie regelen! Ierland is een fantastisch land met heel veel mogelijkheden. een unieke plaats voor een unieke huwelijksreis.

pf je LON voor of nadien doet hangt eerder van factoren af die je geheel niet noemt: ben je er al geweest, wat wil je er doen-of is het vooral sjoppen-in dat geval ligt het natuurlijk voor de hand om niet al dat gesjop mee te slepen naar Eire. Meestal doen mensen de stad aan het eind van een natuurrondreis.
Vooral RYANair heeft ook diverse flights vanaf local Irish airports naar hun enorme Hub in Stansted.