Iemand ook slechte ervaringen?

Ik wil niet veralgemenen en geen domper zetten op jullie geluk dames…

Een getrouwde vriendin van me knuffelde de barman bij haar terugreis misschien iets te hard en wisselde mailadressen. Ze heeft hem tijdens haar verblijf nooit gekust, zelfs nooit met hem geflirt.

Nu mailt hij haar dat hij haar mist en vraagt of ze vlug weer op vakantie komt. Het joch is zelfs 16 jaar jonger dan zij.

Welke raad geef ik haar ? Het lijkt zo onmogelijk ? Wil hij aan een visum komen ?

weinig kans met een getrouwde vrouw, moet ze eerst een heleboel regelen! Waarom doet met dit ?hier in Nederland knuffelt ze toch ook niet met de Turken, die zijn hier ook genoeg, ik vind het zo vreemd, maar zal wel aan mij liggen!

Ach je kan toch gewoon een knuffel geven ter afscheid… Dat doe ik zelf ook weleens… En iemand misschien kan toch ook vriendschappelijk zijn???

@GMI welkom op het forum. Het is aan je vriendin wat zij ermee wil. Heeft ze gevoelens voor deze jongeman? Wil ze haar huwelijk hiervoor op het spel zetten? Mijn advies zal zijn, laat haar eens goed nadenken over deze situatie en haar toekomst?

Ze is puberverliefd maar vind de situatie niet kunnen. Tja wat doe je er dan mee ? Beseffen dat het niks wordt en s nachts wakkerliggen van verliefdheid ?

@GMI, ja zoiets :wink: gaat wel een keer over. Of ze moet het idd als een leuke vriendschap zien, maar dat gaat (nog) niet lukken als je verliefd bent. Veel sterkte voor je vriendin.