Iemand nog Indiase rupees over?

Hallo,
in augustus vertrek in voor 3 weken naar Nepal. Onderweg naar Kathmandu ‘moet’ ik een nacht in Delhi overnachten - geen straf hoor, gewoon ongunstige vluchttijden en geen zin in hele nacht op vliegveld :wink:
Ik heb dus een klein beetje Indiaas geld nodig - voor de taxi naar het hotel en terug naar het vliegveld, een ontbijtje ter plekke etc. Helaas kom ik er net achter dat je bij het GWK geen euro’s voor rupees kan wisselen!
Is er iemand die misschien wat rupees (40-50€ moet genoeg zijn) over heeft van een reis en die aan mij wil verkopen?
Ik weet dat ik kan pinnen maar doe dat liever niet aangezien ik alleen reis, met veel bagage, en pas om 23u 's avonds in het donker aan kom…
Groetjes,
Sunanda

Kun je niet beter een hotel reserveren met pick up service? Kun je alles in 1 keer met een credit card afrekenen. En anders wat losse euro’s mee en cash wisselen op het vliegveld.

hoi,
ik heb een hotel met pickup service van het vliegveld, maar wat ik begreep was dat ik het bedrag voor de taxi (rs 500) gewoon contant aan de taxichauffeur moest betalen. 't is vast geen hilton, gezien de prijs van de kamer. vandaar =] sowieso wel handig (voor de zekerheid) om een klein beetje cash paraat te hebben.
misschien weet jij toevallig of je veilig kan pinnen op 't vliegveld in delhi met abn wereldpas? of is dat inderdaad geen aanrader?
thanks,
sunanda

Hoi,

Je kunt gewoon pinnen op het vliegveld, geen probleem. Niet gevaarlijker dan in A’dam, we moeten het ook niet spannender maken dan het is. Gewoon je verstand gebruiken. Zelf vaak ook gewoon in euries betaald. Met name in de hotels vaak geen probleem. Even voor vertrek wel de koers googelen, heb je een indicatie.

groet,

R

En ze hebben er nog geen skimmers, voorzover ik weet. :slight_smile:

ha,ha, de Bulgaren hebben het nog niet ontdekt.

Beste,

Ik weet niet of u nog interesse hebt, maar ik heb nog 7500 indiase rupees over, dit komt overeen met +/- 120€.
Voor 100€ wil ik je deze eventueel verkopen.

Met vriendelijke groeten,

Bart

hoi bart,

bedankt voor je reactie - maar het ging om augustus 2009 :wink:
ik ga augustus 2010 toevallig weer naar nepal maar deze keer zonder lange stop in india. succes met het verkopen van je rupees!

sunanda

heeft u de rupees nog?

heeft u de rupees nog?

Beste,

Ja, ik heb ze nog. Heeft u interesse?

ja ik heb wel interesse

Kan u mij mailen op [EMAIL=“carbonnelle@yahoo.com”]carbonnelle@yahoo.com?
Van waar bent u? Schrijf je een bedrag over en stuur ik ze dan op?
Of spreken we ergens af? Stuur me aub een mailtje…

Het was ook zo,dat je op Schiphol bij de ABN/AMRO bank euro,s om kon wisselen in rupees.
Officieel mag je ze niet invoeren,maar daar is nog nooit op gecontroleerd.

Hoi Carbonelle,

heb je nog rupees over?

ik heb niks meer van je gehoord
maar heb je ze nog ? :dag:

Hoi allemaal,

wij hebben nog 10.205 rupees (India).
Dat is op dit moment iets meer dan 144 Euro.
Voor 125,- mag iemand die ze gebruiken kan, hebben.

groetjes
Jossie

Ik wil er € 100,00 voor betalen, als het een beetje in onze buurt is, grens NB - Gelderland

Groetjessss

Hoi x,

op zich vind ik het prima maar ik woon in Heerlen.
Ik heb wel vrienden in Best maar daar kom ik niet elke week.
Wanneer heb je ze nodig?
Verder kom ik morgen en zondag in Utrecht. Ook een mogelijkheid?
3e Idee: gewoon als brief versturen of aangetekend. Dat kost 7,50 maar dan zouden de portokosten voor jou zijn omdat ik dan al aardig met mijn prijs gezakt ben. Als je wil, laat maar even iets weten.

groetjes
Jossie

Ben benieuwd of je mn PM ontvangen hebt. Lijkt of het niet helemaal goed gegaan is?

Groetjes Hanny