Iemand nog Indiase rupees over?

Bij het GWK kun telefonisch geld bestellen binnen een paar dagen ligt het voor je klaar.
Marion

volgens mij dealen ze niet in roepies bij het GWK. Zelf ga ik in september naar India, maar ik pin gewoon op de luchthaven van Delhi, nooit problemen mee gehad.
Maar mocht er nog iemand zijn die van zijn/haar roepies af wil dan ben ik gaarne bereid om ze over te nemen. Laat het me maar even weten

groet

elisabeth65

Ik zie dat er weer iemand geinterreseerd is in Roeppies, misschien kun je ze aan haar kwijt, ik weet nu nog geen oplossing om in het bezit te komen van jouw Roeppies, de post is op het moment erg onbetrouwbaar, dus misschien een nieuwe mogelijkheid voor jou om ze kwijt te raken, en dan gaan wij ze gewoon pinnen ter plaatse.

Mochten ze toch overblijven, dan hoor ik het wel weer van je. Dan moeten we toch een oplossing gaan zoeken, het is wel de moeite waard.

Hoor nog wel van je.

Groetjes Hanny

Ik zie dat er weer iemand geinterreseerd is in Roeppies, misschien kun je ze aan haar kwijt, ik weet nu nog geen oplossing om in het bezit te komen van jouw Roeppies, de post is op het moment erg onbetrouwbaar, dus misschien een nieuwe mogelijkheid voor jou om ze kwijt te raken, en dan gaan wij ze gewoon pinnen ter plaatse.

Mochten ze toch overblijven, dan hoor ik het wel weer van je. Dan moeten we toch een oplossing gaan zoeken, het is wel de moeite waard.

Hoor nog wel van je.

Groetjes Hanny

Hallo Jossie,

Voor 125 euro wil ik ze wel hebben. Wil je dan even contact met mij opnemen via mijn prive mail elisabethvandergijp@hetnet.nl.
Vast bedankt
groet
Elisabeth

Hallo heeft iemand nog Indiase rupees die hij/zij wilt inwisselen in euros

Ik ben opzoek naar rupees indiase

Via Wereldwijzer app