Hey,
ik ben 17 en zou erg graag deze zomer voor het eerst vrijwilligerswerk doen, ik heb een site gevonden die mij echt aanspreekt : http://www.pakorphanage.org/.
Maar ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft daarmee?
groetjes,
Charlotte
Hey,
ik ben 17 en zou erg graag deze zomer voor het eerst vrijwilligerswerk doen, ik heb een site gevonden die mij echt aanspreekt : http://www.pakorphanage.org/.
Maar ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft daarmee?
groetjes,
Charlotte
Hey,
Ik ben benieuwd of je al ervaringen had gehoord van het Pak Weeshuis Project? Ik was ook viavia op de site terecht gekomen en mij leek het wel erg leuk om te gaan doen!
Groetjes, Chantal
Neen, heb nog altijd niets gehoord… Ja mij leek het ook heel leuk en interessant, maar heb dus nog geen reacties gehoord behalve dan de reisverslagen op de site zelf van mensen die zijn meegeweest. Ik hou je op de hoogte als ik iets hoor ![]()
groetjes,
Charlotte
Ja, op de site zelf had ik de verhalen ook al gelezen!
Maar hou me op de hoogte als je iets hoort!
Groetjes, Chantal
Hi! Ik ben ook geinteresseerd in dit project. Ik vroeg me af of je al andere ervaringsverhalen hebt gehoord?
Hoi Charlotte, Chantal en HuBr,
Mochten jullie meer informatie nodig hebben of vragen hebben over het PAK Project dan hoor ik het graag. Jullie kunnen me via de website bereiken.
:chin:
Hallo,
Ik heb onlangs mijn reis vastgelegd via Green Canyon voor project Pak weeshuis. Ik vertrek 14 juli voor 3 weken naar Zuid Sulawesie. De contacten gingen veel via de mail en via de telefoon. Ik heb het tot nu toe prima ervaren. Hopenlijk kan ik dat ook zeggen straks na terugkomst. Dit is mijn eerste keer dat ik vrijwilligerswerk ga doen in het buitenland. Superspannend allemaal dus…:wereld:
dieke, leuk te lezen dat je binnenkort gaat. ik heb enige ervaring met het huis, en het is er erg leuk. afgelopen feb. was ik er voor de 3e keer en ga in november nogmaals.
leuke dingen doen met de kids, maar ook vooral "vader/moeder"spelen is erg belangrijk. huishoudelijke zaken doen, huiswerk maken, naar school gaan, dagelijkse zaken die ook hier van belang zijn, zijn ook daar erg belangrijk.
mocht je vragen hebben, kan je me mailen
Hallo Heerke,
Bedankt voor je reactie. Wat leuk om met iemand contact te hebben die er onlangs is geweest.
Mag ik je emailadres/msn, praat iets makkelijker.
Alvast bedankt
Groet Dieke
Dieke
mijn mail is hwfv@kpnmail.nl
mail me maar na de pinksteren,
gr heerke