Profiel: Stichting PAK Project Indonesie / Vrijwilligerswerk

Profiel: Stichting PAK Project Indonesie / Vrijwilligerswerk

Over ons
Stichting PAK project is een Indonesische stichting die zich inzet voor de weeskinderen van Indonesie! Dit doen wij al sinds 2004! Dankzij de inzet van studenten en vrijwilligers kunnen wij met o.a hun sponsorgeld de weeskinderen in Indonesie blijven helpen!

Onze projecten
Wij hebben in de Toraja Hooglanden in 2009 een eigen weeshuis gebouwd en vervolgens geopend, hier wonen momenteel 18 hulpbehoevende kinderen. Vrijwilligers en studenten (voor stage) kunnen zich voor minimaal 1 week en maximaal 6 maanden inzetten in het mooie PAK Weeshuis, dat prachtig gelegen ligt tussen de mooie bergen en rijstvelden van het culturele Torajaland!
Tijdens je verblijf in het weeshuis zal jij je voornamelijk bezighouden met de volgende taken: Engelse les, organiseren van sport en spel, helpen op de lokale basis school, helpen in de PAK kindercreche, helpen in de huishouding en eventueel bij het koken. Kortom er is genoeg te doen en je zult zien dat jij je nuttig kunt maken en daarnaast ook genoeg te zien krijgt van het mooie Torajaland tijdens een toeristische excursie in Tana Toraja.

Meer informatie
Surf voor meer informatie naar onze website, vragen kan je ook via de website stellen. We horen graag van je!

Bezoekadres:
Jl. Se’pon
Lingkunan Angin-Angin II
Bua Lembang Tallulolo, Kesu
Tana Toraja, South Sulawesi - Indonesia

Postadres:
PO BOX: 91
91831 Rantepao,
Tana Toraja, South Sulawesi - Indonesia
Tel: 0062 (0)423-25100
www.pakorphanage.org

Salam,

:chin:

1 like

Je maakt twee account aan, maakt vanaf twee accounts reclame en dan gaat het ene acccount het andere account bedanken voor het maken van die reclame !!! Rare gang van zaken…

Ik vind jullie project er heel interessant uit zien, maar helaas is de prijs voor mij aan de hoge kant.

Hi Jenny,

Ik moest wel een 2e account aanmaken aangezien wereldwijzer.nl het niet accepteert dat vanaf een privé account een project wordt aangemeld. Vandaar ik net een nieuw account heb aangemaakt voor onze stichting, dus ben jij ook weer op de hoogte ! :wink: Maar ik blijf mijn oude account gebruiken, deze gebruik ik alweer een jaartje 6!

Ons project fee is niet bepaald anders dan die van vele andere organisaties, maar dat hang inderdaad af van ieders budget. Mocht je meer opmerkingen hebben dan hoor ik het graag van je!

:chin:

Er zijn inderdaad organisaties met dezelfde fees, en vele met nog hogere fees. Daar heb je helemaal gelijk in!

Ik wacht nog op het moment dat ik naar West-Papua kan gaan, wellicht dat ik daar ook vrijwilligerswerk wil doen. Maar voor dit jaar staan reeds andere delen van Indonesie op het programma.