Gezocht: Vrijwilligerswerk (Niet commercieel)

Goedendag,

Ik ben een spontane handige jongen van 24 jaar. En wil even een jaar iets anders doen. Nu leek mij het super om iets voor een goed doel te doen. B.v. met straatkinderen of op een dierenpark.
Ik wil niet werken voor iemand ‘‘privé’’ zodat deze er beter van word. Ik wil er voor mensen zijn. Het liefst iets in een opvanghuis / kindertehuis / dagopvang voor straat kinderen.

Ik heb veel ervaring met werken met kinderen. Ik kan het goed met kinderen hebben. En heb mijn BHV / EHBO diploma. Tevens heb ik veel geduld en ben ik creatief / ondernemend. En ook spreek ik goed engels.
Ook heb ik geen 09:00 t/m 17:00 uur mentaliteit!
Wel wil ik het volgende: Het moet een ver land zijn (dit is iets wat mij het meest trekt) Denk hierbij aan: Suriname, Afrika, Thailand, India,China enz.

Ik wil best een eigen bijdrage betalen! Maar heb als ik via google snuffel alleen maar bedrijven die er na mijn idee alleen maar zelf echt beter van willen worden!
Het zou om 6 a 12 + maanden gaan (voorkeur alles in overleg)
Heb je een tip voor mij? Waar moet ik zijn? Let me know!

En heb je vragen dan kan je me dit ook laten weten! Alvast bedankt voor jullie hulp! :chin:

probeer www.pakorphanage.org eens in Indonesie, dit is vrijwilligerswerk met weeskinderen:zon:. Ze werken wel met een bijdrage, maar alles komt ten goed aan de stichting.