Ervaring vrijwilligerswerk Swaziland?

Hoi!

Ik wil een project gaan doen van activity international.
Het is 4 weken, waarvan je de eerste week in ht Kruger National park in Zuid-Afrika bent, vervolgens 2 weken naar Swaziland voor vrijwilligerswerk en de 4e week naar de stranden van Mozambique gaat.
Heeft iemand dit al een keer gedaan en mij meer erover kan vertellen?
of iemand die dit ook wil gaan doen?

groetjes paulien

Hoi,

zie dat jij interesse hebt/had in hetzelfde soort vrijwilligerswerk als ik. Ben benieuwd of jij deze reis inmiddels gedaan hebt en wat jou ervaringen waren/zijn.

Hoi,
Ook ik ben heel benieuwd hoe deze reis geweest is.
Ik wil in de zomervakantie ook een combinatiereis gaan doen via Activity International.
Zijn er veel Nederlandse vrijwilligers of vakantiegangers? Ik vind het namelijk nogal spannend om helemaal alleen te gaan…
Groetjes Marieke

Ik ben inderdaad ook benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft, lijkt mij namelijk ook niet helemaal ideaal om geheel alleen te gaan.

Groetjes Cheryl

Hii!
En ook ik vond dit berichtje, en vroeg me af hoe het is geweest? (als je bent geweest natuurlijk!)
Samen met een vriendin ga ik deze reis in mei maken…
Groetjes Ilonka

Ik ben nog niet geweest, hopelijk deze zomer :). Dus als jij tegen die tijd mij eens een update kunt geven ;).
Heel veel plezier iig.

Ik ga het proberen te onthouden! (en anders mag je me er best aan helpen herinneren!)
Zelf zoek ik nu ook verslagen op ‘waarbenjij’ van mensen die er pas zijn geweest of nu zitten.
Als je bij zoeken ‘Swaziland’ typt, kom je vanzelf bij een paar verslagen uit.

Dat is inderdaad wel een goede tip…Ik hoop snel een reismaatje te vinden en dan (hopelijk) deze geweldige reis te maken…
Gaan jullie ook met Activity International? Zelf twijfel ik nog…

Hoi Cheryl!
Ook ik zoek nog een reismaatje!
Wanneer ben jij van plan te gaan? Misschien kunnen we elkaar helpen!?
Groetjes!

Hoi Marieke,

Ik ben op dit moment mijn scriptie aan het schrijven, die ik hopelijk in augustus te verdedigen. Dus zit te twijfelen om in juli te gaan of september en jij?

Groetjes!

Hee! Helaas heb ik maar tot 11 augustus vakantie, dus ik moet in juli gaan :wink:

Aii dat is wel jammer, mocht ik mijn scriptie in juni al definitief hebben, zou ik je dit wel laten weten…you never know

Hoihoi!
Wij gaan inderdaad met activity international.
We zijn eerst naar een informatiedag geweest, en hebben daarna besloten om te gaan.

Ik hoop voor je dat je een reismaatje kunt vinden. Wij hebben nu (via activity international) ook contact met een paar meiden die dezelfde dag als ons naar Afrika gaan, het is wel leuk om nu al een beetje contact te hebben.
Wie weet kun je hun even mailen en vragen of er al meerdere Nederlanders gaan, en of je contact met hun kunt krijgen.

Groetjes en succes!
ilonka