Dat is jammer. Dan zal het voor ons nu de laatste keer zijn met Air Asia X, want wij vertrekken volgende maand vanuit Parijs…
En ik hoop voor je dat je voor eind maart weer terug bent in Parijs.
Gr.Frank
Hoi Frank,
we vliegen terug op 20 maart. Ik vermoed dat dit nog op tijd is, aangezien we nog geen mail of andere info hebben toegestuurd gekregen…
hoi,
wat ik er van begrepen heb is het afgelopen rond de 29ste maart, houd de website ook goed in de gaten omtrent het laatste nieuws over deze vluchten,
succes verder met je verdere planning.
gr. Frank
Ja wij hadden reeds twee maand geleden geboekt en betaald om in Augustus
vanuit Parijs naar KL te gaan. Vier dagen geleden mochten we een mail ontvangen, alle vluchten vanuit Parijs en londen zijn vanaf Maart geannuleerd.
We wachten dus op verder nieuws van Air Asia hoe deze zaak verder gaat afgehandeld worden.We hebben reeds wat verblijven geboekt.
We waren van plan om Borneo te doorkruisen(Indonesische kant) met misschien
een overtocht naar Sulawesi.
Onze vakantieplannen zijn dus onzeker.Zijn er hier nog anderen in dezelfde situatie?
Alvast bedankt Herwin
Hoi Herwin,
zou je me deze brief eventueel kunnen doormailen? Staat er een exacte datum in vanaf de vluchten geannulleerd zijn? Want wij keren pas 20 maart terug. Heb wel nog niets ontvangen… Hopelijk blijft het zo!
Ps: dit mag altijd via Prive bericht
Hoi,
Wij hebben ook een vlucht geboekt op 29 maart van Parijs naar Kuala Lumpur en dan op 21 april weer terug. Wij hebben ook een mailtje gekregen van ze met de opties. Er staat jammer genoeg niet in binnen welke termijn je dit mailtje ontvangt. Wij hadden al vervolgvluchten en hotels geboekt, dus wij waren niet zo blij met dit bericht!
Groetjes Niki
Hoi Kennel en Niki,
Kennel ik denk niet dat ge uw zorgen moet maken tot Maart gaan alle vluchten door, ik wil u wel
de mail met de link van air Asia doorsturen indien u me een mailadres geeft.
Niki, we gaan prijs hebben. Ik vermoed dat we wel ons geld van de geboekte vluchten gaan terug-
krijgen maar van al onze andere gemaakte kosten gaan we niets terug zien.14 dagen geleden
vermoedde ik al onraad, onze visa bleek niet te werken om het tune hotel in KL te betalen, we hadden reeds al naar de bank geweest om alles te onderzoeken, volgens mij heeft air asia die tune
bezit toen reeds een blok gezet op onze reserveringen.
Niki, als ge wilt houd me op de hoogte.
Met vriendelijke groet Herwin
Hoi Herwin en Niki,
ja, zoiets is niet plezant om mee te maken. Wij zullen inderdaad net geluk hebben met onze datum.
Ps @ Herwin: wij hebben ook een 2 weken geleden geprobeerd om met de VISA via internet het tune hotel te boeken in KL en kregen hier ook steeds een foutmelding. We hebben misschien al 10 hotels zo geboekt en alle vorige jaren ook zo, zonder problemen. Misschien waren er bij hen lokaal toen problemen…
In ieder geval nog veel succes met nieuwe tickets te zoeken!
Ps: kleine tip: supersaver.nl, vliegtarieven.be en de promo’s van MAS in het oog houden!
Hoi, Ja ik hou jullie op de hoogte. Nog niks ontvangen van ze… hopen op snel duidelijkheid! Ik kan me nu niet echt verheugen op onze vakantie…
Groetjes Niki