Iemand ervaring met Activity International?

Hallo mensen!!

Ik wil graag weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de organisatie Activity International??
Het zijn nogal hoge gedragen die je moet betalen van tevoren, en is dat het echt waard?
Graag zou ik er een tijdje tussenuit gaan, maar ik hoop op deze manier wat reacties te krijgen, graag goede en slechte als deze er zijn?!

Groetjes Paula

wat wil je gaan doen dan ?

Ik ben via Adelante Taalreizen naar Frankrijk geweest en heb in Aix-en-Provence gewerkt in een hotel. Tijdens de werkperiode had ik een halve dag vrij om naar school te gaan (3 uren Franse les).
Ik kreeg mijn onderdak en maaltijden vergoed+ zakgeld van € 230 per maand.
Mijn Frans was echt slecht en ik mocht eerst als hulpober werken. Daarna mocht ik bestellingen opnemen bij de klanten en later werkte ik in de pub van het hotel. Ik ben daar 5 maanden geweest en heb een supertijd gehad en alles was echt goed geregeld. Ik kon altijd terugvallen op hen of een bureau in de stad zelf.
Het is zeker de moeite waard om alles te regelen via een bureau. Kijk maar eens op het Italiëforum. Ik las dat er mensen naar Italië gegaan en die daar gewerkt hebben voor een animatiebureau. Ze zijn daar nooit uitbetaald.
Dát lijkt me pas echt shit om dat mee te maken. Ik adviseer je om naar een betrouwbaar adres te gaan, ook al kost het je geld. Het Frans leer je zo goed en dat kan niemand van mij afnemen. Veel succes

hoi,

Ik wil graag werken in Frankrijk aankomend jaar. Voor een periode van een half jaar tot een jaar. Wanneer ik via Adelante Taalreizen naar Frankrijk zou gaan, heb ik dan nog genoeg vrije tijd om leuke dingen te doen? Heb je veel contact met andere mensen die via Adelante Taalreizen zijn?

Groeten,
Tamara

ik ga waarschijnlijk deze zomer, dus ben wel benieuwd naar de verhalen.

een kleine, en daardoor persoonlijke, organisatie. Begeleiding is goed en het aanbod van talencursussen in Frankrijk up-to-date.