Ik ben een meisje van 23 jaar en net afgestudeerd. Ik ben op zoek naar een baan in het buitenland, waarbij ik ook de mogelijkheid heb om Spaans te leren. Niet aan de Costa Brava etc maar bv in Sevilla.
Ik hoop dat iemand tips heeft of mij verder kan helpen.
Voor wat jij wilt is Activity International ideaal, dit is een organisatie voor (jongeren) werk in het buitenland, ze bieden allerlei reizen aan met Taalcursussen, zowel in EU landen bijv. hotelwerk waar je geld mee verdient als in Zuid amerikaanse landen, afrikaanse landen en aziatische landen met in enkele ook taalcursussen spaans.
je kunt informatie op hun website vinden, waar je ook de brochure kan aanvragen (heb ik ook gedaan) voor wat jij wilt is het echt ideaal!! Er wordt zelfs een verzekering voor zulk soort reizen al bij aangeboden!
Die zuid amerikaanse landen en aziatische landen enzo, is trouwens vrijwilligerswerk, dus erg duur. Het lijkt mij echt fantastisch, maar voor mij is dat te duur.
De europese reizen zijn allemaal met een salaris zeg maar. Het is niet echt veel, maar je kan ervan leven.