IK ben een meisje van 21 ik doe HBO Verpleegkunde en ben in Januari klaar met de opleiding, tevens doe ik een half jaar een studie Spaans erbij. Maar ik wil graag als ik klaar ben voor de zomer van 2005 naar een spaanstalig land gaan om het Spaans errug goed te leren. Ik sta open voor al het werk wat wordt aangeboden wordt. Dud zoekende mensen naar enthousiaste medewerker, voor wat dan ook reageer!!!
Wij als reisbureau te Peru zijn op zoek naar vrijwilligers die
willen werken op scholen in de bergdorpen Chivay en/of
Cayoma in de Colca Canyon, minimaal 3 maand, voorkeur voor
leraren taal ( engels m.n.) uitgezonderd de maanden jan/feb/maart.
Meer info: info@aitraveltours.com
Heel erg bedankt, die spaanse site is wel educatief en een mooie ondertsteuning voor mijn studie spaans strax. Ik heb gesolliciteerd zodat ik werkvast terug kan gaan naar Curacao. En daar dan naar werk te zoeken in ieder geval orienteren maar tips zijn verder heel erg welkom.
En las het allemaal niks wordt dan zoeken we verder.
Hoi,
Je zou eens kunnen schrijven naar de Spaanse school waar ik gestudeerd heb, AMAUTA in Cusco, zij hebben allerlei mogelijkheden (betaald, onbetaald, kost en inwoning, etc.).
een organisatie waar ik deze zomer weer voor ga werken heeft genoeg aanbiedingen/uitdagingen in het buitenland, waaronder Afrika, Australie, Nieuw Zeeland, Amerika maar natuurlijk ook landen als Spanje, Frankrijk, Italie, Portugal, Engeland,Turkije etc. Of je nu vrijwilligerswerk wilt gaan doen of gewoon genieten wil van je vrijheid en verder wilt (door)reizen of er zelfs voorgoed wil blijven (dat kan ook, dat weet ik zeker) jij bepaald.
Kijk op http://www.stepstone.nl/cvfolder/sollicita…_formulier.html en vindt de uitdaging die je zoekt. Uiteraard betaald (kost en inwoning wordt ook allemaal geregeld). Niets is voor niets dus we doen ook niet iets voor niets. Doei.