Werken Spanje vanaf juli 2009

Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar werk in Spanje (of een ander spaanstalig land) voor een periode van ongeveer 3 maanden (eventueel langer) Ik heb een jaar avondschool spaans gedaan en wil mijn spaans door deze ervaring verbeteren.

Ik ben 22 jaar, spreek goed engels, ik ben verantwoordelijk, nauwkeurig, leergierig, klantvriendelijk en behulpzaam.

Ik heb werkervaring in de administratie, maar vind het ook leuk om b.v. te werken achter de receptie of het organizeren van activiteiten etc.

Ik zou graag willen werken voor een organisatie die mijn onderdak, maaltijden en onkosten vergoeding en eventueel reiskosten vergoed.

Als iemand iets leuks weet of personeel zoekt hoor ik het graag! Ook als het niet precies aansluit bij mijn wensen.

Groetjes Patricia :dag:

Hoi Patricia,

Ik heb helaas geen baantje voor je, maar ik kwam toevallig uit bij je berichtje en ik moest toch even reageren, want ik ben namelijk precies hetzelfde van plan; vanaf juli 2009 3 maanden in Spanje gaan werken.
Ik heb een hoop hotels aangeschreven, maar ik denk dat solicitaties toch vooral werken als ze je zien en spreken.
Wie weet kunnen we nog iets voor elkaar betekenen:).

Groetjes, Lotte

Ja het is moeilijk. Wil al heel lang naar Spanje maar als test gewoon een paar maanden, kijken hoe het me bevalt! :smile:

Er zijn veel banen als au pair in Spanje bij nederlandse gezinnen.
Je hebt verschillende sites hiervoor.

Groetjes