Hoi…
Dit jaar ga ik (als het goed is) slagen voor mijn havo-diploma en daarna wil ik graag een jaar naar het buitenland (denk ergens in amerika). Ik wil daar gaan werken (horeca, ev vrijwillergswerk) en taalervaring opdoen. Kan iemand mij vertellen waar ik hierover de beste informatie kan vinden en welke organisaties dit organiseren? ??? En heeft iemand ervaring op dit gebied?
Laat het mij aub even weten…
Alvast bedankt he!
hallo,
vacanssoleil en eurocamp zijn goede organisaties om eens te kijken voor werk (al dan niet vrijwillig) in het buitenland.
kiesmaff
p.s: datzelfde plan deel ik en ik hoop ook heel graag dit jaar mijn havo te halen (id’tje om samen te reizen?? 8) ;))
doeg!
Hee,
vacanssoleil en eurocamp, is dat niet alleen voor vakantiewerk dan? En alleen in europa?
Ik wil ook graag naar dat jaar naar de hotelschool, dus wil denk toch wel iets met toerisme gaan doen… maar weet allemaal nog niet precies, moet ik nog ff heel goed gaan uitzoeken, dus…
Waar wil jij (kiesmaff ::)) heen dan?
Travel Active verzorgt werkvakanties in Europa, Amerika, Azië en Afrika. Je kunt vrijblijvend een kijkje op onze website nemen www.travelactive.nl of de brochure aanvragen waarin precies staat in welke landen je terecht kunt.
Hoi,
Ik wil graag hetzelfde doen (alleen in een ander land), maar het probleem is dat je bij alle organisaties die hier zijn genoemd 18 moet zijn. Weet iemand misschien iets waar je heenkan als je 17 bent??
Hoi!!!
Ik had een beetje dezelfde wens als jij (slaag ook dit jaar)en heb wel een tip: de europese academie (ga ik waarschijnlijk doen), je gaat een paar maanden naar engeland en spanje, leert de talen en werkt in de horeca (alhoewel onbetaald toch een nuttige ervaring)
misschien een idee? www.europeseacademie.nl
activity international is een andere organisatie, die veel verschillende mogelijkheden heeft: kijk op www.activityinternational.nl
suc6!