Hallo,
Ik ben Mirka en 17 jaar. Ik zit nu nog in mijn eindexamenjaar van de Havo. Als ik mijn diploma heb zou ik graag een jaartje in het buitenland willen wonen en werken, voordat ik aan een vervolgopleiding begin. Ik heb via via gehoord dat er ‘bedrijven’ zijn die met zulk soort dingen helpen, maar i heb geen idee hoe ik daar dan kom. Weet iemand misschien zo’n bedrijf/instantie of anders wat je allemaal moet regelen??
groetjes Mirka
Hoi Mirka,
ik ben Eva, ook 17 en doe aankomend voorjaar examen VWO. Ik wil ook een jaar naar het buitenland om te gaan wonen en werken. Organisaties waar ik naar heb gekeken zijn Real Gap en Projects Abroad. Het enige nadeel is dat de meeste projecten (met name van Projects Abroad) veel geld kosten. Wel kan Real Gap je vrij goedkoop opweg helpen met het vinden van werk in Nieuw Zeeland, Australie en Canada. Kan je met me misschien laten weten als je een andere goede organisatie hebt gevonden? Succes ermee!
Hey Hey,
Ik ben benieuwd of jullie als jullie examen doen 18 zijn. Ik zelf ben op dit moment 21 en ik heb besloten om ook te gaan werken en wonen in het buitenland. EN wel de USA!. Ik ga als Au Pair. Zo verdien je geld, wordt je reis betaald (wat natuurlijk veel geld scheelt) en dit is echt de perfecte manier om te wonen en werken en de cultuur van het land te leren kennen.
Een organisatie die dit regelt is activity international. ![]()
Ik hoop dat jullie we iets aan hebben ![]()