Werken in het buitenland, anderhalve maand

Hallo!
Ben 17 jaar en op dit moment bezig met 6vwo. Na me examen wil ik graag werken in het buitenland. Ongeveer anderhalve maand, vanaf juli. Het liefst in de horeca, maar iets anders vind ik ook prima.
Hopelijk hoor ik snel iets!

vacansoleil zoekt vaak medewerkers voor het hoogseizoen, ongeveer 6 weken vanaf midden Julie, geef hun eens een mailtje.

www.vacansoleil.nl

als aanvulling op de tips van de forumbeheerder kan ik ook nog de site van Double-A noemen. www.doublea.nl Daar kun je ook terecht als je iets jonger bent en als je niet voor de hele zomer beschikbaar bent! Kijk maar eens op de site. Succes!

Als aanvulling kan ik ook nog www.wereldwerk.eu noemen! Het hangt er een beetje vanaf wat voor soort baantje je zoekt natuurlijk. Voor echt animatiewerk inclusief training e.d. kan je beter de links van dhr Bos en dhr Otten gebruiken! Wat betreft ander werk denk ik dat wereldwerk een goede aanvulling is!

Succes en alvast veel plezier!

Wow iemand die me meneer noemt!!

ik vergat inderdaad wereldwerk.eu te noemen.

Ze hebben erg afwisselende vacatures op hun website staan, en het is goed om regelmatig even op hun website te kijken.

ps. Bedankt Wouter, voor veel van onze lezers is wereldwerk.eu een goede site

Beste Heer:biggrin: Nico,

Bedankt voor je compliment dat je wereldwerk.eu zo’n goede site vindt! Dat is altijd erg goed en motiverend om te horen! We doen ons best!