hoi
ik ben 17 jaar oud en zou deze zomer graag in het buitenland gaan werken voor 3 maanden
heeft er iemand goede tips? het liefst in de horeca
www.joho.nl
Via Wereldwijzer app
Hallo,
Leuke plannen om komende zomer te gaan werken in het buitenland! Travel Active heeft meerdere mogelijkheden voor o.a. horecawerk in het buitenland. Het is alleen zo dat we voor de meeste landen een minimale leeftijd van 18 jaar hanteren. Dus mijn vraag of je voor dat je vertrekt al 18 bent geworden? In dit geval zou je (voor een periode van 3 maanden) in Engelanden Noorwegen aan de slag kunnen.
Kijk hier eens welke werkmogelijkheden in het buitenland wij nog meer aanbieden:
http://www.travelactive.nl/work-travel/mogelijkheden-werken-en-reizen
Groeten,
Egbert
Travel Active
Ik ben op zoek naar SUPERspontane mensen die niet bang zijn om voor een publiek te staan, en die vooral zin hebben in een fantastisch avontuur!
We verzorgen het onderdak en de maaltijden, het is dus een ideale baan voor jongeren! Ook Nederlanders die al in het buitenland wonen zijn welkom! We hebben mensen nodig voor verschillende rollen. Denk bijvoorbeeld aan kleding- decorontwerpers, sportinstructeurs, dansers, mensen voor de kinderclub of gastheer/vrouw.
Werkplekken: Italië, Spanje, Griekenland, Turkije, Tunesië en zelfs Kenia en Zanzibar!

Je kunt je cv sturen naar: curriculum@eventianimazione.it
Hallo Elissa,
Ik had je een persoonlijk bericht gestuurd en hoop snel antwoord te krijgen, zodat ik eventueel mijn cv kan opsturen ![]()
Groetjes Marriette
Via Wereldwijzer app