vakantiewerk als 17jarige in het buitenland

Heey
graag zou ik deze zomer gaan werken in het buitenland voor 2,5-3 maanden. Het liefst met kinderen (bijv. in een kamp) of op een ranch
Ik ben op zoek naar een organistatie die dit aanbiedt, alleen tot nu toe kan ik alleen maar vinden voor 18 jaar en ouder
weet iemand ergens waar je als 17jarige terecht kan?

groetjes suzanne

Nee, want als 17 jarige kun je nergens legaal werken als je nog minderjarig ben. Dat is gewoon een algemene regel van de EU.

Ik weet niet of dit iets is maar:
Een kennis van mij is afgelopen zomer naar IJsland geweest, en kon geloof ik via een WWOOF-constuctie oid daar een maand blijven. Zij had toen hetzelfde probleem (was ook nog 17), maar had de organisatie gebeld (die vervolgens met het gastgezin overlegde) en die vonden het allemaal oke, dus ze kon toch gaan.

Verder zijn er geloof ik nog enkele andere (vrijwilligerswerk) projecten die ook 16 en 17 jarigen aannemen alleen verreweg het meeste is 18 jaar en ouder (dit vond ik in ieder geval in mijn JOHO-informatiepakket).

Hallo,
Ik ben Nederland een beetje zat en zou graag voor 5-6 maanden naar het buitenland vertrekken om te werken.
Liefst in een kindertehuis o.d.
Ik ben nu ook nog 17, maar wordt in januari 18!!!
Wie wil/kan mij helpen???

Hallo, ik ben volgende zomer 17 en ik ben op zoek naar een vakantiejob in het buitenland (Frankrijk, Spanje, …) Een toffe job in de Ardennen zie ik ook wel zitten (al is dit voor mij het binnenland, aangezien ik Belg ben)
Kan iemand mij helpen?! Stuur gerust een mailtje: [EMAIL=“beabauw@hotmail.com”]beabauw@hotmail.com

Groetjes Bea x

Kijk een op www doublea nl, hier kun je ook al als 17 jarige terecht.

Double-A zendt Nederlandse en Belgische jongeren uit die het recreatieprogramma op campings in Frankrijk verzorgen gedurende de zomermaanden. In het hoogseizoen (juli en augustus) zijn Double-A medewerkers actief op vele Franse campings en vakantieparken

Op zoek naar een zonnige vakantiebaan? Double-A biedt jou een onvergetelijke ervaring in Frankrijk! Ben je in de zomermaanden (juli/augustus) beschikbaar en zie je jezelf andere mensen ‘entertainen’ of in de receptie werken ? Lees snel verder op de website