Vakantiewerk zomer 2010 voor 17 jarige?

Heee.

Ik ben voor de zomer van 2010 op zoek naar vakantiewerk in het buitenland, bijvoorbeeld als au pair of op een camping. Het enige probleem is dat ik dan nog maar 17 jaar ben en meestal nemen ze je pas aan als je 18 bent! Ik vroeg me af of er iemand tips of ervaringen heeft? Of misschien heb jij dezelfde plannen en vindt het leuk om samen te gaan?

Laat wat van je horen! Je mag me ook mailen op [EMAIL=“Juul-16@hotmail.com”]Juul-16@hotmail.com

Groetjes,
Judith

Je moet gewoon brutaal zijn!
gewoon reageren op dingen die je leukt lijkt en mails gaan rond sturen.
ik ben zelf vorig jaar 2 maanden naar frankrijk geweest en voor het animatie team gezorgd. toen was ik ook nog maar 17
en iedereen wou 18 jarige!
maar blijkbaar stak mijn mail boven de andere uit en kozen ze toch mij boven een 18 jarige;)

Bedankt voor je informatie, Yaras! Ik zal mails gaan rondsturen en hopelijk zit er wat leuks tussen!

Heeft iemand anders ook nog ervaringen?

Ik zit met precies dezelfde vraag!

Hee,
Ik ben van plan om naar londen te gaan en hier werk te zoeken. Ik ga proberen om in de horeca aan de slag te gaan, zodat ik lekker veel contact met mensen heb! Maar weet iemand of dat al mag als 17-jarige? En als je zin hebt om naar Londen, lijkt het mij best gaaf om een reismaatje te hebben :smiley:
X

Heey judith,

heb hetzelfde probleem, al zijn ze nog wel voor me aan het zoeken, ze doen toch wel moeilijk over mijn leeftijd inderdaad. Heb jij al sollicitaties rondgestuurd ook of dat niet? Laat maar weten!

Groetjes!