Hey, ik ben een meisje van 17 jaar en zou graag werken in het buitenland (voor min 2 weken en max een maand), liefst ergens in G.B. of Ierland maar Frankrijk en Nederland zijn ook oké (kben dus van België) , maar ik vind nieks dus als iemand me wat tips en info kan geven… laat het me dan weten:wink:
('K zou liefst ergens op een boerderij werken of fruit plukken ofzo)
Ik zit met hetzelfde probleem, al moet ik nog 17 worden (13 februari). Ik wil ergens in het buitenland werken; ik moet geld hebben voor een grote reis die ik daarna wil maken. Ik ben nog niks geschikt tegen gekomen, dus als iemand tips heeft…
is hard werken hoor in die landen! maar daar kom je dan wel achter!
In de meeste landen moet je 18jr zijn om te mogen werken (als vakantie kracht). En fruitplukken is best heel zwaar, vaak wordt je betaald per kilo of kistje. Succes met zoeken!!
Ik heb op mijn 17e in Ierland in een hotel gewerkt. Het beste werkt denk ik om gewoon veel hotels aan te schrijven en geluk te hebben. Wat zeker vereist is minimaal 2 maanden beschikbaar zijn en ervaring hebben. Vooral dat laatste is heel erg belangrijk. Heb je beide niet dan wordt het wel heel erg moeilijk.
Ik heb geen ervaring met werken op camping ed via Nederlandse organisaties dus daar kan ik je niets over vertellen.
Oh en rutgervanbreda, veel geld verdienen in het buitenland valt tegen. Als je veel geld wilt verdienen kun je beter in Nederland een goed betaalde baan vinden en veel uren maken. Ik heb 2x in het buitenland gewerkt en de eerste keer zat ik in een klein kutdorp dus weinig uitgegeven, denk zo’n 1000 euro overgehouden van 8 wkn fulltime hard werken. De tweede keer zat ik in Dublin, heb netto ongeveer hetzelfde overgehouden (omdat ik veel meer verdiende, het leven is daar veel duurder)
Ik wordt deze zomer 17 en wil dan graag hotel school gaan doen. Als ik niet wordt toegelaten wil ik ook een jaar in buitenland gaan werken maar ben dus dan nog wel 17. Het liefst zou ik willen werken in een hotel maar dan wel in thailand of de maladiven, curacau… enz. lekker ver weg en heerlijk warm. Kun je gewoon brieven sturen en hopen dat iemand je een keer aanneemt. Ik heb overgens wel ervaring met horeca.
Ik ben ook 17 en wil graag in het buitenland werken alleen jammer dat ik niks vind. ik hoopte ook dat hier nog ideeen bij zouden staan
ik was er vergeten bij te zetten dat ik graag in een duitstalig of engels taligland wil gaan werken in verband met de opleiding die ik wil gaan doen. dat lijkt me namelijk wel handig. het soort werk maakt me niet zo heel veel uit en ik weet dat het erg moeilijk is voor iemand van 17 om een vakantiebaantje te vinden in het buitenland maar ik vraag het toch!
voor de mensen die nog 17 zijn en graag in het buitenland willen werken,die zoudde als au-pair kunnen gaan werken.
als ze kinderen natuurlijk leuk vinden.
dan kun je toch wat van een ander land zien,en wat geld verdienen.
je verdient niet superveel maar hebt wel kosten in wonen.
maar denk als je 17 bent dat je nergens in een ander land veel verdient.
je zou ik in de zomer als propper op het strand in spanje ofzo kunnen gaan werken.
succes met werk vinden.
Ik zit met hetzelfde, maar dan iets anders. Ik weet niet waar ik moet beginnen dus reageer ik hier en hoop dat iemand me tips kan geven. Ik ben ook 17, tenmisnte, bijna en ik wil ook werken in het buitenland, maar dan ietsje verder. Australie ofzo, Amerika. En dan niet voor een week of twee maar wanneer, en of ik terwug kom beslis ik daar dan. Maar met die visums enzo heel lastig om ergens te beginnen, het is allemaal erg groot en ik ben nog best klein. Maar dit is wat ik wil en wat ik ga doen.
Hallo loeloe,
Ik zit echt met precies hetzelfde idee als jou in me hoofd
heb je al wat meer informatie gevonden ?
groetjes
Heeeeey,
haha allemaal mensen met zelfde probleem.
*Ikzelf heb een voorkeur naar spanje rondom salou, cambrils die richting. *
*Zou mij niet uitmaken wat voor werk, achter een bar, propper werken op een camping. *
Weeet iemand ook maar iets? Of hoe je erachter komt wat de voorwaarden zijn voor propper enzovoort!?
Au-pair lijkt mij super leuk! maar, ik kan nog nergens echt vinden waar je met 17 jaar als au-pair kan werken! Weet jij misschien iets ![]()
Mij lijkt dit ook echt heel erg leuk! Maar op internet kan ik me nergens aanmelden omdat ik geen 18 ben. Op dit moment ben ik 16, maar als ik 17 ben zou ik graag als au pair in Engeand willen werken, iemand tips?? ![]()